Mordach Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det ordner seg nok skal du se. Hvor skal du flytte hvis du får jobb? Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Bump! Nå krever jeg updates her! Hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 helt enig! updates!!!:iconsm Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 :rolleyes: Jeg er ofte innom, men har lite å si egentli... Når jeg kom hjem fra ferien hadde rocco'n gått tom for strøm :( Sikkert fordi når bror min rappa tilbake anlegge sitt (subben) så gjorde han ikke noe med ledningene... Men no har jeg satt bort bila for å få litt jobb gjort på den, når jeg er så opptatt selv... Radiatoren må byttes fikk jeg høre i dag, og listene blir plukka av, +++ jeg vet ikke helt hva som gjøres, men den Pimps i allefall :op: Skal komme tilbake med mer updates as times goes on, må bare beklage at ting går tregt, er mye som skjer på den personlige fronten for tida... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Skal komme tilbake med mer updates as times goes on, må bare beklage at ting går tregt, er mye som skjer på den personlige fronten for tida... Vet hvordan det er, har hatt mye å tenke på selv i det siste... Ikke lett å få tid til å mekke bil osv. oppi det hele. Det viktigste er jo å ordne opp i privatlivet, så kommer resten i andre rekke... Fint å høre at du er med oss ennå ihvertfall. :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Måtte bare... Alle har vel hørt om den nue scIROCco'en? :D v6 på 280hk og muligens 7 trinnskasse? :respect Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 WOOOOOAAAAHHHWW!!! Den var FET. Jatakk! :eek: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 romskip Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 :rolleyes: Jeg er ofte innom, men har lite å si egentli... Når jeg kom hjem fra ferien hadde rocco'n gått tom for strøm :( Sikkert fordi når bror min rappa tilbake anlegge sitt (subben) så gjorde han ikke noe med ledningene... Jeg isolerte de ^^ Men plugga de ikke ut fra batteriet. Det var ikke så vannskelig å få ladet opp batteriet da :P Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg isolerte de ^^ Men plugga de ikke ut fra batteriet. Det var ikke så vannskelig å få ladet opp batteriet da :P Hehhe, jøss... jo da, men bila var tom for strøm, og NÅ er faktisk kablene isolert fikk jeg beskjed om :) Henter bila mi i ettermiddag! Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Henter bila mi i ettermiddag! Da må vi få oppdateringer ASAP pronto banana stakatto! :yodude: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Da må vi få oppdateringer ASAP pronto banana stakatto! :yodude: seff :) Girspaken nedfelt i midtkonsollen. Først når tenningen slås på, løfter girspaken seg til riktig posisjon. :eek: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 huff et fly Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 som sagt: romskip! det er ikke mye bil igjen! skammelig og kalle denne scirocco! fysj Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 jeg synes nå den er grom, vedder på at karmann-ghia-eiere syntes scirocco så ut som et romskip når den kom i sin tid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg