Gå til innhold

Blir dette den neste biltrenden?

Ranger emnet


Alfa

Anbefalte innlegg

dette her er motorer som det gis ut bruker hånd bøker på, regner med at detr er ganske dekkende for hva slags motorer som er gitt ut...

 

RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB26DETT (2.6), RB25DE (2.5)

RB20E (2.0), RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB25DE (2.5), RB26DETT (2.6)

RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB26DETT (2.6), RB26DETT (2.6)

 

 

http://www.mx-5shop.com/Skyline.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette her er motorer som det gis ut bruker hånd bøker på, regner med at detr er ganske dekkende for hva slags motorer som er gitt ut...

 

RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB26DETT (2.6), RB25DE (2.5)

RB20E (2.0), RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB25DE (2.5), RB26DETT (2.6)

RB20DE (2.0), RB25DET (2.5), RB26DETT (2.6), RB26DETT (2.6)

 

 

http://www.mx-5shop.com/Skyline.html

Ikke glem v8en i den nye G35n da :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V6 med alu blokk i den

Skal vi vedde?;)

http://superstreetonline.com/featuredvehicles/130_0505_topsecret/

 

Edit: Jeg hadde lagt til en i.. Men uansett så tenkte jeg på Top Secret sin.. De har jo bytta motor. så ble jo litt feil uansett :bump

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V6 med alu blokk i den

Sorry my bad :D

Engine V 6

Engine Location Front , longitudinally mounted

Displacement 3.500 liter / 213.6 cu in

Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC

Fuel feed Fuel injection

Aspiration Naturally Aspirated

Gearbox 6 speed Manual

Drive Rear wheel drive

 

Performance figures

Power 275 bhp / 205 KW

Torque 352 Nm / 260 ft lbs

BHP/Liter 79 bhp / liter

 

The new car comes with two entirely new engines, a 2.5l V6 with 215hp and a 3.0l V6 with 260hp. With these engines, Nissan marks a new step of the Skyline towards the luxury-sedan segment, since there is no entry level engine anymore

 

Tenkte på den værsting g35en jeg :)

 

Dette er da GT-R concept:

The GT-R's future can only be called undefined at this point in time. For sure is there will be a new GT-R and for the first time in history, it will be sold in

international markets!

Unclear so far is, what its ingredients will look like. Since the RB-engine-series was dropped for the standard models, the GT-R is likely to lose its famous RB26DETT in favor of a V8 or a new V6 (maybe based on the new Z-Car's engine). Considering the refine-ment of ATTESA and Super-HICAS on the previous models, these systems are likely to be kept. A preview of what the future GT-R might look like, are the exciting GT-R Concepts of the 2001 and 2005 Tokyo Motor Shows.

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønte det etter vært

 

men hensikten min med og nevne top secret sin. var og se om noen har noe i motat at noen setter V8 i japansk bil. ikke en kjeft som protesterer, men rører noen en amrikaner. nei da er H...... løs. hehe... hva er det med amrikanske biler som gjør den vernet mot diverse inngrep??

 

angående den nye GT-R så tror jeg at jeg leste at de vurderte V8 med 800-Hk i. i et blad (engelsk?) for sånn circa 4 mnd siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønte det etter vært

 

men hensikten min med og nevne top secret sin. var og se om noen har noe i motat at noen setter V8 i japansk bil. ikke en kjeft som protesterer, men rører noen en amrikaner. nei da er H...... løs. hehe... hva er det med amrikanske biler som gjør den vernet mot diverse inngrep??

he he sånn er det bare yodude men skjønner poenget ja :crazysant

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønte det etter vært

 

men hensikten min med og nevne top secret sin. var og se om noen har noe i motat at noen setter V8 i japansk bil. ikke en kjeft som protesterer, men rører noen en amrikaner. nei da er H...... løs. hehe... hva er det med amrikanske biler som gjør den vernet mot diverse inngrep??

 

angående den nye GT-R så tror jeg at jeg leste at de vurderte V8 med 800-Hk i. i et blad (engelsk?) for sånn circa 4 mnd siden...

 

Så det er ingen som protesterer på at man setter en moderne Nissan åtter i en modene Nissan? Det blir jo akkurat det samme som å sette en Moderne Nissan sekser i en gammel amerikaner det ja... Nei,vent, det blir det jo ikke....

 

Så da flere som reagert på at jeg ville "skjende" en slapp 4-dørs versjon med åttern som hører hjemme i Mustangen da... Synes det blir litt mer riktig å sammenligne med.

Poenget er at det blir feil samme faen hva som finnes innen merket. Og hadde det vært en 4-dørs Ford Falcon, som Mustangen er basert på, hadde jeg nok gitt tommeln opp forresten.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne nok ha hatt bedre sammenlignings grunn lag ja..

noen motor bytter er jo tøffe/bra. andre slår dårlig ann, sånn som dette. i mine øyne.....

åsså var det dette med disse hellige amrikanerene,eller andre gamle biler da....

er liksom litt mere godgjent og prøve ting med biler som ikke er gammle, har kult status, osv

 

skyline er for meg en drømme bil, derfor feil og bruke motor i mustang.

 

sådetså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... har litt delt mening om det her, en RB26DETT motor er jo kjent for å kunne bremse masse hester, noe sier meg at den ikke bremser like mye moment på lavt turtall som en åtter som kunne sitti i mustangen originalt. Hvis jeg skulle gjort noe sånt så ville nok en tidlig mustang, eller en tidlig camaro være bilen å bruke, siden de ikke er så tunge som alle skal ha det til. Mener å ha lest at en mustang I med sekser ikke veier mer enn 1160 kg, til sammenligning så veier vel en skyline som motoren er tatt ut fra over 1500..?.... ;)

Men, finnes vel do'hc-åttere i aluminium fra nyere mustang som kunne vært artigere å putta nedi der, synes jeg...

(forøvrig ville jeg mye heller sett at noen brukte understell og ATESSA fra en skyline på denne mustangen)

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår