Alfa Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 En av bilene som blir med i fast n furious 3. Vi vet jo hvor mange som blir påvirket av de fnf filmene, så jeg regner med at det kommer til å bli modifisert en del Mustanger fremover he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 NEEEEI!! **** for tull... Jeg er riktignok for skylinedeler i Mustang, men ikke motoren da for ****! Skal man først ødelegge en Mustang, så ta da for **** understellet! Rekke6 i mustang er bare FEIL! Herregud.... Edit....: Bilforumet nå også med sensur..... Det går nedover jevnt og trutt med friheten her.. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 haha :D skyline motor i mustang :) nei, det var ikke bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 NEEEEI!! **** for tull... Jeg er riktignok for skylinedeler i Mustang, men ikke motoren da for ****! Skal man først ødelegge en Mustang, så ta da for **** understellet! Rekke6 i mustang er bare FEIL! Herregud.... uff.. helt enig med deg der altså.. dem har jo ødelagt hele bilen jo knock Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeppp... hele poenget med bilen er liksom den v8 lyden... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 det der passer helt klart ikke inn.. synes dem skulle holdt seg til v8 selv om skyline motor er dødsfett. mister mye av sjarmen.. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Personlig ville ikke jeg sagt. Nei takk, vil ha en med V8 heller :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Litt av greia med Mustang er jo nettopp V8'ern... så, nei... det blir for dumt!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Det blir helt feil ja.... åssen har dem tenkt dette da ? Nissan motor er fint+ mustang er bra= bra sammensetning.... Bløtekake er godt, og tunfisk er sunt, men det passer jo **** ikke sammen forde... damndamn Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Det sprer seg! :eek: Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Dette med "feil" motor i "feil" bil tror jeg at de i FnF3 har tatt fra Norge. Folk her på berget har jo holdt på ei stund med slike prosjekter :P Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg driter i om det sitter en Volvo motor eller en skyline motor i en bil.. så lenge det går godt:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 VÆRSTE JEG HAR SETT!!!! Mustang, nam... V8 namenam... RB26 kan dem jaggu putte inn i et annet høl. V8'ern som sitter org i mustangen skal fa** meg sitta der! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 he he dette har jeg ventet på.. jøss og vittig måtte være ff3.. ja.. hvor ender dene visa tro he he fy **** Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Det første jeg la merke til var eksospotta :cocain: Blir litt feil med trekvart motor i en amerikaner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg