NeonMuffler Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hei, siden det er så mange tråder, og desverre er mange av disse innlegge desverre offtopic:( spesielt min:D kunne det hvert en ideé at trådstarter har muligheten til å kunne slette de andres innlegg i prosjekt tråden sin? litt lettere for meg hvertfall da, så er det lettere å holde tråden fin, så trenger man ikke "rope" på amdins hele tida, for at de skal slette innlegg. bare en tanke:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Du har jo mulighet til å trykke på denne rapporterknappen. Det funker faktisk :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 eller så kan du vel lage en tråd i offtopic, og linke til den på første post i prosjekt-tråden, så kan alle som vil kommentere, poste der? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Det hadde jo vært det absolutt beste, så hadde mann fått rene og oversiktlige prosjekttråder, med kun trådstarters innlegg. Så får man feedback, tips og skryt i Offtopicseksjonen, eller kanskje et under-forum til Prosjekt som kan kalles Feedbacktråder elns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Vet ikke om det lar seg gjøre rent teknisk å la hver enkeltbruker få eksklusiv tilgang til en enkelttråd. En annen minst like god løsning er å oppdatere post #1 med nye bilder, ny tekst osv.. Bare lag en overskrift i fet skrift for hver gang du legger inn noe nytt. "jammen da kommer ikke tråden øverst på lista" vil mange si da. Det er ikke noe problem, enten kommer det en våken, oppriktig, hengiven og henrykt trådleser og spør om noe; *vips den er øverst.* - eller hvis du er redd for at tråden din suger(ikke du NeonMuffler;-) lager du selv et nytt svar. Om du velger å kun skrive i første posten og/eller legge til som vanlig i siste svar er opp til deg. Poenget er at det blir mye lettere å følge prosjektet for nye lesere. Inntil Wideröe får du, Neon og alle andre trykke som besatt på Rapporterings-knappen som står lengst til høyre i alle poster. Den ser slik ut: :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kan dere ikke opprette et underforum til Prosjektforumet som heter f.eks. "Kommentarer". Noe sånt som de har på bit-tech.net forumet og for Project Logs. Da er det bare trådstarter som poster i sin egen tråd, mens alle kommentarer er i en egen tråd. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 a13x: det blir for tungt, Skody : den er jeg helt og holdent med på :) da blir det mye lettere å følge med på oppdateringene, og slippe å lese for eks 10 - 20 sider. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 a13x: det blir for tungt, Er forresten L, ikke 1. Men jeg tror det er den eneste måten å slippe tusen "drit bra", "stå på" o.l. kommentarer + offtopic prat i selve prosjekt tråden... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 hvis vi følger skodys eksempel, så har tråd starter mulighet for å slette tråder fra andre brukere.... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 ealoken: er du nå sikker på det da? Da må du vel slette din egen tråd, må du ikke? Eller vet du noe jeg ikke vet? :confused: :wonder Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 må jeg slette min egen tråd? flytter bare alt til 1 post:) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Trådstarter har ikke mulighet for å slette andres innlegg i tråden. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Gjør man som skody sier, så vil men etter en stund måtte vente i 20min for at alle bildene skal laste opp, det blir en utrolig tung side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Gjør man som skody sier, så vil men etter en stund måtte vente i 20min for at alle bildene skal laste opp, det blir en utrolig tung side. Folk trenger strengt tatt ikke laste opp ett bilde på 3Mb da. Er jo slike ting som gjør bilder tunge å laste. Men slikt regulerer seg vel selv etterhvert? Vist en tråd er tung å laste så skipper en bare den? Vist jeg hadde hatt en tråd så hadde jeg nok bare laget en ny post for hver gang jeg oppdaterte og vist noe var OT så hadde jeg bare rapportert det. Det er iallefall det jeg ser på som den enkleste løsningen. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Må si, reaksjonstiden på det der rapporter-greiene gikk fort, bare 2 min etter jeg rapporterte Skody sin post, lurte han på hva i alle dager jeg drev med :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg