maaa Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 var speilen fine? var vel meg du kjøpte dem av tror jeg. sendte iallefall et sett laaaangt nord..hehe Jepp, va fra deg æ kjøpte dem, speilan va strøken dem :thumb Så det e din Kadett c den med cosworth motor her, må si den e sinnsykt strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Deili å få ut motoren ;) Pen jobb ved lykta der. Holder på akkurat samme sted bare at jeg måtte kutte enda mer. :( - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Deili å få ut motoren ;) Pen jobb ved lykta der. Holder på akkurat samme sted bare at jeg måtte kutte enda mer. :( Hehe, takker.. Va deilig å få motorn ut ja, men fant at batteribund va gjennomrusta :S ... Vill anbefale å kjøpe økonomiplate til den løkte deln.. Sjermfeste plata å det som går litt bakover.. Sidn va et H****** å få den profiln bøyd i alle vinklan utn å få knekk på plata.. Måtte tilslutt bite i det sure gresset å gjøre den i 2 dela, va vanskelig nokk det å.. Men nu har ikke æ all verdens erfaring med platebøying og profila, brukte det æ hadde til og forme platan.. Skrustikke hammer og diversje træstokka :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongkadett Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 bi bra den biln dar.E hold også på med ein kadett c coupe. Snart ferdi. STÅ PÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ikke så mye og oppdatere for, men har vert syk i en uke så såmye e ikke gjort.. Har renska motorommet å testa å sette ihop velteburet i biln.. Har funne ut at kansje d blir lettere og heller flytte fordelern en å fløtte varmeapparatet til sides, fant ut at hanskerommet også må bygges om hvis man flytter varmeapparatet.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Toft. Det går framover. Misunner deg de innerskjermene/dørstolpene der ;) - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Litn oppdatering her i tråden.. Har funne ut at motorn min C20XE`n ikke e en C20XE men e en 20XE som kom i Kadett E GSI 16v (1988 blokka? å visst nokk den sterkeste).. Å at d e Coscast topp, sedd utifra at "Oil gallery core plug" ikke e i bakkant... Så det som va mest SKØY å finne ut: tok av fordelern å på kanten av Kammakselen sto det: ENEM Z7 Det vill si at kammakslan e kvasskammer: Henta ut fra ENEM.SE sin hjemmesie: Kamsats Opel C20XE Z7 260/106/ Sportkam steg 1/2, hydrauliska lyftare. 260/107/10.8/1.2/1.0 5.880,00 kr.. damndamn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Sånne ting e arti å finne ut!!! Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ikke de helt store oppdateringan her i trådn da, men her e vertfall en litn en till :) Har drevve å avfetta å vaska å styrt med motorn, så smurt på signal rød lakk.. God motorn minn Devil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 hva skal du gjøre med motor'n a....?....turbo ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 nope ikke turbo.. e ikke glad i turbo.. i første omgang så blir d nokk ikke anna en powercap.. men i seinere tid så e jo drømmen å kjøpe dobble webera 40/45 E jo chippa å hvasskam på motorn fra førav.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 nope ikke turbo.. e ikke glad i turbo.. i første omgang så blir d nokk ikke anna en powercap.. men i seinere tid så e jo drømmen å kjøpe dobble webera 40/45E jo chippa å hvasskam på motorn fra førav.. :) utroligt fint prosjekt då kiddie fint at folk gidder å ta vare på disse bilne, du ser ikkje sånne kadetter hver dag på veien nei! BTW, kor masse penger har du brukt til no? damndamn Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 BTW, kor masse penger har du brukt til no? damndamn Det e hemmelighets stempla.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Tøft prosjekt! Så deg i Altaposten i dag og tenkte jeg skulle se om du var registrert her på forumet. Dette prosjektet kommer jeg til å følge med på videre. Stå på! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hehe, oki ;) lykke til då! utroligt fin bil :) Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg