Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet


Jeppe

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Er det noen her som har noen forklaring på hvorfor møller bare selger et type panser til corrado? De kunne ikke se noen forskjell på panserene til g60 fra '89 og vr6 fra '94.

Hm, kan det ha noe med at de ikke har peiling på bil, siden de har mastergrad i svindel fra harvard hele gjengen?

 

"Hei, jeg ville gjerne ha et par deler til Corradoen min jeg"

"Corrado, sier du? Er ikke det en Opel?"

"Selbekk has left the building"

 

Hadde de den nye eller gamle typen da?

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har noen forklaring på hvorfor møller bare selger et type panser til corrado? De kunne ikke se noen forskjell på panserene til g60 fra '89 og vr6 fra '94.

Tror de bare selger VR6 panser nå

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det grill i posten. Hadde bestillt bakrute deksel også, men den skulle ettersendes. (er ikke sikker på om bakrutedekselet skal monteres, det får jeg se når det nermer seg slutten)

Har også bestillt de instrumentene som er orginalt i dashbordet til noen corradoer. (der de fleste har kasett holdere)

 

Går ikke akkurat fremover for tiden da jeg sterkt vurderer å bruke den bilen jeg har nå som delebil og kjøpe en ny corrado med 2l 16v motor.

 

Grillen

grill.jpg

Instrumentene

Instrumenter.jpg

 

Gikk for disse instrumentene fordi jeg ikke vil ha noen med hvit bakgrunn osv osv. Skal prøve å holde det litt tonet ned inni. Litt tøft det står corrado inni:)

God kveld

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det grill i posten. Hadde bestillt bakrute deksel også, men den skulle ettersendes. (er ikke sikker på om bakrutedekselet skal monteres, det får jeg se når det nermer seg slutten)

Har også bestillt de instrumentene som er orginalt i dashbordet til noen corradoer. (der de fleste har kasett holdere)

 

Går ikke akkurat fremover for tiden da jeg sterkt vurderer å bruke den bilen jeg har nå som de.....

 

Dette ser bra ut;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår