Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet


Jeppe

Anbefalte innlegg

Har også tenkt litt på det skilt greiene. Egenlig er ikke den ideen til polo classic så dum da. Vet ikke om den var ment på alvor, men skal uansett sjekke ut mulighetene for det der yodude

 

Var ment på alvor det ja.

 

Lag en liten "brevsprekk" i fangeren (på undersiden slik at den ikke synes forfra, og lag ramme til skiltet. Så fester du en actuator eller lignende på rammen og knapp til denne inne i bilen.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ment på alvor det ja.

 

Lag en liten "brevsprekk" i fangeren (på undersiden slik at den ikke synes forfra, og lag ramme til skiltet. Så fester du en actuator eller lignende på rammen og knapp til denne inne i bilen.

 

Var det jeg trodde du mente ja, det kunne blitt bra det. Slipper jeg å tenke på fortoboksene igjen:)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ment på alvor det ja.

 

Lag en liten "brevsprekk" i fangeren (på undersiden slik at den ikke synes forfra, og lag ramme til skiltet. Så fester du en actuator eller lignende på rammen og knapp til denne inne i bilen.

 

 

De har gjort det i ene James Bond filmen fra gamle dager.

Der snur han skiltet og har et falskt på baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med skiltsprekk osv har jeg prøvd å, ønsker deg lykke til, for det er ikke lett asså! må få skiltet til å komme opp igjen og helst! Da skal det helst følge et spor. Hvordan motor skal du ha for å få dyttet den opp igjen(Må tåle luftmotstand i høy fart etc...) Sier ikke det er umulig, og hadde vært ganske tøft, men er ikke bare bare;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med skiltsprekk osv har jeg prøvd å, ønsker deg lykke til, for det er ikke lett asså! må få skiltet til å komme opp igjen og helst! Da skal det helst følge et spor. Hvordan motor skal du ha for å få dyttet den opp igjen(Må tåle luftmotstand i høy fart etc...) Sier ikke det er umulig, og hadde vært ganske tøft, men er ikke bare bare;)

 

Ordner seg sikkert vet du.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er fangeren i hus, resultatet ble igrunn helt greit, kunne vært værre da vi ble enige om kun grov arbeid. Fulgte faktisk med en vr6 leppe så da har jeg to. Rop ut om noen vil kjøpe den for en billig penge. Den "grillen" har jeg også to av, men som dere ser på det ene bildeter den litt gåen.

 

Ellers skjer det ikke stort, skal prøve å hente interiøret snart.

 

Dere som har greie på "clean" fangere, hvordan er det med hakk osv i sparkelet? En lakkerer fikser det for en eventuell lakkering?

 

Clean.jpg

clean2.jpg

clean3.jpg

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår