Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet


Jeppe

Anbefalte innlegg

Jeg får begynne på en ny tråd om bilen jeg holder på med. Det meste har dere jo lest før, men nå skal jeg prøve å oppdatere litt oftere med bilder osv.

Begynner med et par gamle bilder av utgangspnktet:

IMG_1065.jpg

IMG_1066.jpg

Setene og dørtrekkene er er levert til omtrekking - blir samme farge ca.

IMG_1064.jpg

IMG_1063.jpg

Bilen skal være mer eller mindre orginal utseendemessig:

- 9*16" felger (borbet A med glatte senterkopper, mulig polere kantene)

- Us fanger er bestillt med vr6 leppe (skal cleanes)

- Kw Variant 3 senkesett er på vei i posten.

- Diverse momo inreriør deler:

Bilde002.jpg

Bilde001.jpg

- Audihandtak har jeg fått og "racing"tanklokk, alt som cleanes kan cleanes skal igrunn.

- Det blir vr6 panser, men en 2,0l 16v turbomotor.

- Stabstaget:

IMG_1904.jpg

-Alt av foringer har kommet og jeg har begynt å sandblåse og pulverlakke understellet:

IMG_1903.jpg

IMG_1902.jpg

IMG_1899.jpg

-Jernet til fangerene er også sandblåst og pulverlakkert:

IMG_1901.jpg

IMG_1900.jpg

-Porsche speil har jeg fått, men har ikke tatt bilde av de, er en del tilpassing som skal til på de.

I utgangspunktet skulle fargen være candy rød, men det er jo et helvete å flekke om det skulle bli noen små skader på fanger osv.

Jeg ser for meg enten svart(blank) eller Mørke grå.

 

Det er deilig å være FRI!!!:) :wave

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg får begynne på en ny tråd om bilen jeg holder på med. Det meste har dere jo lest før, men nå skal jeg prøve å oppdatere litt oftere med bilder osv.

Begynner med et par gamle bilder av utgangspnktet:

IMG_1065.jpg

IMG_1066.jpg

Setene og dørtrekkene er er levert til omtrekking - blir samme farge ca.

IMG_1064.jpg

IMG_1063.jpg

Bilen skal være mer eller mindre orginal utseendemessig:

- 9*16" felger (borbet A med glatte senterkopper, mulig polere kantene)

- Us fanger er bestillt med vr6 leppe (skal cleanes)

- Kw Variant 3 senkesett er på vei i posten.

- Diverse momo inreriør deler:

Bilde002.jpg

Bilde001.jpg

- Audihandtak har jeg fått og "racing"tanklokk, alt som cleanes kan cleanes skal igrunn.

- Det blir vr6 panser, men en 2,0l 16v turbomotor.

- Stabstaget:

IMG_1904.jpg

-Alt av foringer har kommet og jeg har begynt å sandblåse og pulverlakke understellet:

IMG_1903.jpg

IMG_1902.jpg

IMG_1899.jpg

-Jernet til fangerene er også sandblåst og pulverlakkert:

IMG_1901.jpg

IMG_1900.jpg

-Porsche speil har jeg fått, men har ikke tatt bilde av de, er en del tilpassing som skal til på de.

I utgangspunktet skulle fargen være candy rød, men det er jo et helvete å flekke om det skulle bli noen små skader på fanger osv.

Jeg ser for meg enten svart(blank) eller Mørke grå.

 

Det er deilig å være FRI!!!:) :wave

well dette ser meget bra ut. en edelig noe å følge med i CORRADO forumet. skal du skifte skjermene til VR6 også ? :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Var fint på insiden, men best ute kan du si.

 

Er det forresten noen som kan berolige meg med å si at det er vanlig at foringene er helvetes trange å få presset inn?

 

Hvilke foringer? Nesten alle foringene er pain å få ut/inn. Jeg brukte presse for å ta alle foringene mine i forstillinga hvertfal. Foringene i bakstillinga har jeg ikke bytta enda, men de ligger her å venter.

 

Begynte jobben med å bytte foringer på en 200sx i dag forresten! Makan til komplekst system skal man lete lenge etter. Foran var det plankekjøring, men bak har jeg alldrig sett makan til merklig hjuloppheng. Er vel noe sånt som 20 foringer tilsammen i understellet der. vær glad du ikke har en sånn! hehe :cool: det er hvertfal jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett stag som stabiliserer kaller man gjerne stab stag og det er ikke kun under på biler du finner stab stag,vil tro det er ganske mangen plasser på alle mulige maskiner.

Er det mulig da...?? Ting har navn, og det heter ikke stabstag.

Spør du et firma etter stabstag til bilen din, får du ikke tårnavstiverstag.

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår