Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet


Jeppe

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke valsing da, det er jo full out bredding. Jeg synes det er sååå fresht :D Lurer på hvem som gjør det i nærheten av meg...

 

du får vel senke bilen din litt, eller kom corrado i 4wd offroad versjon også? :lol

 

Hehe, får håpe senkesettet kommer snart ja:) Har en fyr som skal gjøre alt det greiene med karosseriet, kan jo legge ut hva jeg gir for det underveis om det er noen som lurer. Blir nok bra til slutt.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo godtfolk, bare et lite spørsmål. Om jeg skal beholde fargen som er på bilen nå, tenkte jeg å lakkere fangeren som jeg snart får før resten av bilen. Kommer det til å bli synlig forskjell på lakken? Resten av bilen skal jo hellakkeres den også etterhvert da.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil nok se en forskjell i lakken frem til hellakkeringen, men ikke noe spesielt.

 

Ja det regnet jeg med, men den skal ikke på veien før den er hellakkert alikevell. Tenkte mer på den forskjellen du vil få med candy lakk f.eks. Når alt er lakket vil det se likt ut?

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut så fort jeg begynner. Må få på foringene og bremsene bak så jeg får shippet den in til verkstedet. Salmakeren har snart fått interiøret ferdig også så det er pri. 1.

skal du trekke om hele intriøret eller?

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår