Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet


Jeppe

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ett stag som stabiliserer kaller man gjerne stab stag og det er ikke kun under på biler du finner stab stag,vil tro det er ganske mangen plasser på alle mulige maskiner.

 

Stabstag/stabilisatorstag (også kalt krengningshemmer), Anti-roll bar, Stabilisator

produkt_stabis.jpg

 

Fjærbeinsstag, Strut brace, Domstreben (Querlenkstreben når det er nedre)

domstrebe_polo.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en mail av powerzone i dag. Felgene har kommet og er på vei. Fikk også vete av protrim at senkesettet er sendt og tanklokket til å sveise inn kom i posten i dag.

Dårlig med oppdateringer da fingeren min er knust av en hammer når jeg ble litt frustrert på foringene mine:) men skal slenge ut bilder av ting og tang jeg har fått snart.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo godtfolk:

I dag kom felgene og her ble jeg positivt overasket. De var verdt både pengene og ventetiden fra tyskland:

Det er forøvrig 9x16 ET 15, passer ikke helt før jeg bredder den. Onkelen min kjører løp med en porsche og prøver å overtale meg til en negativ cambervinkel. Det er jo sinnsykt kult da, men er litt BMW syntes jeg.

Hørte jeg polertkant?:)

kant.jpg

Hvilke senterkopper brude jeg gå for? (har allerede bestemt meg men)¨

vanligfelg.jpg

Senterkopper.jpg

 

Har også fått Vr6 leppen:

LeppeVr6.jpg

 

Audihandtak og racing tanklokk:

Audihandtak.jpg

Tanklokk.jpg

 

Bestiller dekk i dag. Har også ordnet meg en cleanet frontfanger, men den er ikke i hus for 2-4 uker.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent da :) deler er vel og bra helt til du skal sette dem på. kan ikke tenke meg hvor vanskelig alt det der er å sette på.

 

apropos dørhåndtak, har noen sett radoer med porsche 993, evnt. 996 håndtak?

Hmm, kan ikke huske å ha sett noen med slike håndtak...

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent da :) deler er vel og bra helt til du skal sette dem på. kan ikke tenke meg hvor vanskelig alt det der er å sette på.

 

apropos dørhåndtak, har noen sett radoer med porsche 993, evnt. 996 håndtak?

 

Blir ikke jeg som setter på håndtak og tanklokk. Er ikke noe sveiser, iallefall ikke karosseri.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår