Jeppe Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jeg får begynne på en ny tråd om bilen jeg holder på med. Det meste har dere jo lest før, men nå skal jeg prøve å oppdatere litt oftere med bilder osv. Begynner med et par gamle bilder av utgangspnktet: Setene og dørtrekkene er er levert til omtrekking - blir samme farge ca. Bilen skal være mer eller mindre orginal utseendemessig: - 9*16" felger (borbet A med glatte senterkopper, mulig polere kantene) - Us fanger er bestillt med vr6 leppe (skal cleanes) - Kw Variant 3 senkesett er på vei i posten. - Diverse momo inreriør deler: - Audihandtak har jeg fått og "racing"tanklokk, alt som cleanes kan cleanes skal igrunn. - Det blir vr6 panser, men en 2,0l 16v turbomotor. - Stabstaget: -Alt av foringer har kommet og jeg har begynt å sandblåse og pulverlakke understellet: -Jernet til fangerene er også sandblåst og pulverlakkert: -Porsche speil har jeg fått, men har ikke tatt bilde av de, er en del tilpassing som skal til på de. I utgangspunktet skulle fargen være candy rød, men det er jo et helvete å flekke om det skulle bli noen små skader på fanger osv. Jeg ser for meg enten svart(blank) eller Mørke grå. Det er deilig å være FRI!!!:) :wave Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Bra bra bra! gleder meg til masse updates;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jeg får begynne på en ny tråd om bilen jeg holder på med. Det meste har dere jo lest før, men nå skal jeg prøve å oppdatere litt oftere med bilder osv.Begynner med et par gamle bilder av utgangspnktet: Setene og dørtrekkene er er levert til omtrekking - blir samme farge ca. Bilen skal være mer eller mindre orginal utseendemessig: - 9*16" felger (borbet A med glatte senterkopper, mulig polere kantene) - Us fanger er bestillt med vr6 leppe (skal cleanes) - Kw Variant 3 senkesett er på vei i posten. - Diverse momo inreriør deler: - Audihandtak har jeg fått og "racing"tanklokk, alt som cleanes kan cleanes skal igrunn. - Det blir vr6 panser, men en 2,0l 16v turbomotor. - Stabstaget: -Alt av foringer har kommet og jeg har begynt å sandblåse og pulverlakke understellet: -Jernet til fangerene er også sandblåst og pulverlakkert: -Porsche speil har jeg fått, men har ikke tatt bilde av de, er en del tilpassing som skal til på de. I utgangspunktet skulle fargen være candy rød, men det er jo et helvete å flekke om det skulle bli noen små skader på fanger osv. Jeg ser for meg enten svart(blank) eller Mørke grå. Det er deilig å være FRI!!!:) :wave well dette ser meget bra ut. en edelig noe å følge med i CORRADO forumet. skal du skifte skjermene til VR6 også ? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hva er egentlig forskjellen på skjermene?. Skjermene skal valses og breddes litt tenkte jeg. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hva er egentlig forskjellen på skjermene?. Skjermene skal valses og breddes litt tenkte jeg. drunk skjermene er bredere på VR6. men skal du valse, så er det vel unødvedig å bytte. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg skal valse og kvitte meg med den kanten som går ned ytterst på skjermen om du skjlnner så det blir nok bra da ja Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 - Stabstaget: *Host host* Tårnavstivnings stag ;) Velkommen hjem :) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 og derfor er det ikke ett stabiliserings stag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 *Host host* Tårnavstivnings stag ;)Velkommen hjem :) Takk takk, Var fint på insiden, men best ute kan du si. Er det forresten noen som kan berolige meg med å si at det er vanlig at foringene er helvetes trange å få presset inn? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 og derfor er det ikke ett stabiliserings stag ? Stabstag sitter under bilen. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Takk takk, Var fint på insiden, men best ute kan du si. Er det forresten noen som kan berolige meg med å si at det er vanlig at foringene er helvetes trange å få presset inn? Hvilke foringer? Nesten alle foringene er pain å få ut/inn. Jeg brukte presse for å ta alle foringene mine i forstillinga hvertfal. Foringene i bakstillinga har jeg ikke bytta enda, men de ligger her å venter. Begynte jobben med å bytte foringer på en 200sx i dag forresten! Makan til komplekst system skal man lete lenge etter. Foran var det plankekjøring, men bak har jeg alldrig sett makan til merklig hjuloppheng. Er vel noe sånt som 20 foringer tilsammen i understellet der. vær glad du ikke har en sånn! hehe :cool: det er hvertfal jeg Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 De bak var et helvete å bytte uten godt verktøy.. maltrakterte, og slo de ut med slegge. det var litt lettere å få inn de nye. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 De forran har jeg ikke kikket skikkelig på ennå, men bak er det jo bare de to rimelig store foringene. Skal få lånt meg ei presse. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Stabstag sitter under bilen. Ett stag som stabiliserer kaller man gjerne stab stag og det er ikke kun under på biler du finner stab stag,vil tro det er ganske mangen plasser på alle mulige maskiner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ett stag som stabiliserer kaller man gjerne stab stag og det er ikke kun under på biler du finner stab stag,vil tro det er ganske mangen plasser på alle mulige maskiner. Er det mulig da...?? Ting har navn, og det heter ikke stabstag. Spør du et firma etter stabstag til bilen din, får du ikke tårnavstiverstag. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg