LLH Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Sett H2 og ja, vil jeg tro.. Har ikke vært på NRK enda nei. Er jo her som sjafør.. Er her 12 dager så 9 dager hjemme. Og de 7 første dagene får jeg ikke lov til og drikke.. pga av vakter og sånn, De siste 5 dagen blir det liksom ikke noe av + at jeg ikke er noen stor fan av drikking. liksom litt ferdig med det føler jeg.. Farter en del rundt ja. Men nå er det sommer og utrulig dødt her+mange på vakt. I dag mellom 0800-1500 hadde jeg en -1- kjøretur.. så TV apparatet er mye brukt ja.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Sett H2 og ja, vil jeg tro.. Har ikke vært på NRK enda nei. Er jo her som sjafør.. Er her 12 dager så 9 dager hjemme. Og de 7 første dagene får jeg ikke lov til og drikke.. pga av vakter og sånn, De siste 5 dagen blir det liksom ikke noe av + at jeg ikke er noen stor fan av drikking. liksom litt ferdig med det føler jeg.. Farter en del rundt ja. Men nå er det sommer og utrulig dødt her+mange på vakt. I dag mellom 0800-1500 hadde jeg en -1- kjøretur.. så TV apparatet er mye brukt ja.. hehe Oki. Den farer rundt på Brekstad noen ganger. Må bare stikke bortom å hilse en gang du ser den:) Bare pass på at det ikke er pappsen eller brodern da. Hehe..Hvilken bil kjører du da? Om du har bil uttpå her? Begynner å bli en del folk her på forumet som jeg har snakka med nå, som går/har gått her ute på ØHF. Bor foresten rett ved siden av stasjonen selv, ute på nord siden.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 har ikke bil her nå, er 7 timer og kjør fra Løten til Ørlandet så.. har vurdert det. men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 har ikke bil her nå, er 7 timer og kjør fra Løten til Ørlandet så..har vurdert det. men.. Ahh, skjønner..litt kjedelig å kjøre 7 timer også om man ikke er nødt. Kjører også en sølvgrå Passat TDI 2003 mod High-Line stv om du skulle stikke bortom en gang.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH2 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hallo. Får gratulere deg med bil jeg også. Har selv en 04 H2 mad alt utstyr og strålende fornøyd. Ikke bry deg om de som rakker ned på slike biler. Smak og behag er så forskjellig, og takk for det. Jeg har en del filmer med H1, H2 og H3 på DVD om du vil ha det, du får sende meg PM i så fall om det. L:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Ahh, skjønner..litt kjedelig å kjøre 7 timer også om man ikke er nødt. Kjører også en sølvgrå Passat TDI 2003 mod High-Line stv om du skulle stikke bortom en gang.. Jepp er det. Og når jeg bare betaler 160kr for tog og hurtigbåt en vei så er det ikke noe og lure på.. Har også på følelsen at en bil tur i østerdalen kan bli dyr i disse sommer mnd.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Wow! gratulerer med ny krep.. eøh... hummer! Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Helt rå bil! ..og til han som kalte H2 for en harry bil, så vil jeg iallefall ikke si at en RAM er noe mindre harry. Jeg er enig med eier: H2 er en finere og tøffere bil utseendemessig enn RR :) Lykke til med bilen, og håper den gir deg mange fine opplevelser, hehe. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Vet du hva, denne bilen så jeg her om dagen faktisk ;) Et par dager siden, du var og kjørte utpå Hølonda/Korsvegen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Vet du hva, denne bilen så jeg her om dagen faktisk ;)Et par dager siden, du var og kjørte utpå Hølonda/Korsvegen ;) Oki, men det var nok ikke meg desverre. En kamerat av pappsen som har lånt den i en ukes tid nå:) Så det er nok han som kjørte den, men samme bil ja.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 tøff bil da. men jeg kunne aldri tenkt meg å ha en h2. skulle det være noe måtte det bli h1 som er absolutt den råeste. men hver sin smak. en kamerat av meg får snart h3. uff vi mobber han gå fra ford ecscusion elr noe og til h3 Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Her er nok et bevis på at en H2 kan trekke store ting. Pappsen dro opp brannbilen fra en tykk gjørme nede på jordet hos oss, etter en veldig stor flystyrt øvelse. Lar bildene tale for seg:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Lenge siden det var liv i denne tråden nå, men bare kom over denne videoen som jeg syntes passa fint inn her:) http://uk.youtube.com/watch?v=z0N7lXwfveM Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg