Gå til innhold

Ny bil på meg:D

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Hei. Da har vi gått for innkjøp av en HUMMER H2 2005 mod. Den er helt splitter ny, og blir henta hos Forhandler Mandan 28.November. Denne bilen blir en ertsatter av min Golf II. Kommer til å ha denne ilag med Volvo Cross Contry'n vi har hjemme også. Bilder vil bli lagt ut så for den blir plassert i gården hjemme hos meg:D Denne er helt orginal, og blir ikke gjort noe utsende messig. Har snakket med noen firmaer, og får karnsje sponsor på bilstereo;)

 

Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hentinga er utsatt 1 dag, så den blir henta Onsdagen istede. Ja, det er skrivefeil, skal stå 6.0L ja:) Jepp, er pappsn som kjøper. Og jeg selger Golfen, så HUMMER'n blir en ersatter. Jeg er 19 år, og blir 20 år i Mai 06. Gleder meg som fanden til den kommer:D Bygging av anlegg får jeg se ann. Har karnsje sponsorer her og der, så jeg får se;) Hadde iallefall vært rått! Blir Gatebil på Rudskogen i Juli iallefall..! Bilder vil bli lagt ut på Onsdagen! Ja, luftfjæring er såklart på!

 

Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jeg se på. Har for tiden ingen planer om den. Får ta det som det kommer:) Snakka med forsikrings selskapet idag, og er så lei! Det er så mye papir frem og tilbake, så hentinga er utsatt til Fredagen nå :mad: Så nå får jeg bare be å håpe at den kan bli henteklar til Fredagen! *lysttilåkjørehummerh2*

 

Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny tah... eh Hummer H2 ;P Kommer du innom Trondheim og drar noen piruetter for oss?
Takk takk:D Må jo innom Trondheim å kjøre litt etter hvert også! Blir vell en gang på nyåret regner jeg med..Har mange kjentfolk og slektninger i Trondheim, så noen turer blir det nok:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvanlig bil for en 19-åring. Gratulerer. Hadde ikke sagt neitakk til en selv. :)
Hehe! Tror ikke det er fluss av 19 åringer her i Norge med HUMMER H2 nei:D Joda, bilder kommer så fort den er hjemme. Blir henta imorgen etter kl 13:00 en gang. Så bilder kommer imorgendagen;)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår