Gå til innhold

Ny bil på meg:D

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Skal se om jeg husker å ta noen bilder innvending etter jobb imorgen. Må rengjøre den innvenig først, før jeg knipser noen bilder;)

 

stolt da skaret??:P

kjmpe greier.. du må ta dæ en tur te hitra snart da...

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul bil.. kunne tenke meg en slik selv, men må vinne lotto først ;(

 

Ettersom det kreves å ha lastebil førekort for å kjøre Hummer , for å ta det mener jeg man må være 21 år og du er 20 ?

 

Da har du vel ikke "lov til å kjøre" den Hummer`n hvis jeg ikke tar feil ?

 

Mulig det har endra seg på reger på lastebil lappen... men husker ikke alle reger her å nu...

 

Men hefftig kjerra er det seff... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Tommen.

Flere ørlendinger her ja.

Mener jeg snakket med deg for noen uker siden baki van til Espen og Ola.

Fin den hummeren deres, virker som den sparker i fra ganske bra.

Hører at du drar på ut fra skolen mot rundkjøringa.

 

Mvh.

Imre Thorsen.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil.. kunne tenke meg en slik selv, men må vinne lotto først ;(

 

Ettersom det kreves å ha lastebil førekort for å kjøre Hummer , for å ta det mener jeg man må være 21 år og du er 20 ?

 

Da har du vel ikke "lov til å kjøre" den Hummer`n hvis jeg ikke tar feil ?

 

Mulig det har endra seg på reger på lastebil lappen... men husker ikke alle reger her å nu...

 

Men hefftig kjerra er det seff... =)

Man kan kjøre opp på tungbil når man er 18 år, men får ikke kjøre tungbil før man er 21 år. Og har derfor liten lastebil da fra 18 til 21 år;) Og HUMMER'n er liten lastebil..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hvorfor står det ikke "fars H2" i avataren? Skjønner at du kanskje vil at folk skal tro det er din egen bil, men det stemmer jo ikke?

Kunne aldri kalt pappas bil for min, men det er kanskje forskjell på folk.

Du sa det jo selv, forskjell på folk;) Er vell ikke direkte min bil nei, du har rett i det..Men er/var jeg som brukte den. Har nå kjøpt en 2003 Passat TDI, så er noe billigere å kjøre den istede. H2'n står som en 2.bil. Men den blir brukt. Kommer nedover til Rudskogen i Juli med den..Det gleder jeg meg til!

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det ikke "fars H2" i avataren? Skjønner at du kanskje vil at folk skal tro det er din egen bil, men det stemmer jo ikke?

Kunne aldri kalt pappas bil for min, men det er kanskje forskjell på folk.

 

Så lenge han har ofra golfen for denne, så skal han vel kunne ta æren for at det delvis er hans bil? Selv om faren hans har putta litt mer i den.. ? :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappsen betalte den ja..Denne er jo helt splitter ny, så det kom seg på 600 000,- inkl moms tror jeg det var!? Lyger iallefall ikke så alt for mye da..

 

åh, litt mer spenn (30-40.000,- til) så hadde du hatt en Range Rover..! DET er bil det... :pray

 

denne f.eks!

1_-2067729053.jpg

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7128301&sid=6aiYdCK8P645753&pos=52&tot=128&page=3

 

og da kan du begynne å snakke om bensinforbruk.. m'm

Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, litt mer spenn (30-40.000,- til) så hadde du hatt en Range Rover..! DET er bil det... :pray

 

denne f.eks!

1_-2067729053.jpg

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7128301&sid=6aiYdCK8P645753&pos=52&tot=128&page=3

 

og da kan du begynne å snakke om bensinforbruk.. m'm

 

en range koster 2X en h2... det er en grunn til at man kjøper h2, den er dritbillig og hadde inntil nylig ikke en krone avgift.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en range koster 2X en h2... det er en grunn til at man kjøper h2, den er dritbillig og hadde inntil nylig ikke en krone avgift.

 

Den koster kanskje 2 ganger mer ny, men det er verdt å kjøpe en brukt Range for litt mer spenn enn å kjøpe en ny Hummer..! Lett...

Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår