Gå til innhold

Ny bil på meg:D

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

en h2 2005 får du for typ.. tja 400-450

 

brukt range 600+

 

ingen tvil om at rangen er bedre på alle måter, eneste h2'en kan skilte med er at den kan dra tungt.

 

for meg ble dravekt og endel annet viktig, min amerikaner drar 5.4 tonn :) vrom vrom.

 

ellers er amcar kult! rangerover er jo litt mere børstraktor.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en h2 2005 får du for typ.. tja 400-450

 

brukt range 600+

 

ingen tvil om at rangen er bedre på alle måter, eneste h2'en kan skilte med er at den kan dra tungt.

 

for meg ble dravekt og endel annet viktig, min amerikaner drar 5.4 tonn :) vrom vrom.

 

ellers er amcar kult! rangerover er jo litt mere børstraktor.

Vet som sagt ikke mye om disse Range Roverne. Men utsenemessig syns jeg de rett og slett er mindre pene..Derimot H2 syns jeg er dritrå! Ikke bare for at vi har, men har alltid synes det:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Tja, den ble trimmet til 350hk og fikset her og der.

1.3l/mil på langkjøring?

På lang kjøring fra Oslo og opp til Trondheim med roli kjøring klarte vi å presse den ned i 1.6 på mila, så at han får den ned i 1.3 tror jeg ikke. Trimmet til 350hk, er jo 325hk org så er ikke så mye som er gjort isåfall..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dodgen min bruker mye mindre enn h2 (den har ikke så mye 90 graders vinkler)

 

på motorvei i 80-90 ligger den stabilt på 1.5-1.6 på heeelt flat mark, å bruke 1.3 på langkjøring da med stopp/start går enkelt og greit ikke, fra tyskland brukte min vesentlig mindre enn h2en, da også med mere grisekjøring fra min side.

 

minien min bruker til sammenligning 1.2 på mila på blandet og rett under 1 på lang! så h2en er nok aldri i nærheten

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår