Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet


Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

  1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

    • Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135


Anbefalte innlegg

  • Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette kan ratt bli bra ja.. Regn med å se meg der.. :D

 

Men hva med parkeringsplassen forran varemessa da? blir den stengt av? evt blir den mindre enn skedsmohallen? der er det jo også grusplassen ved paintballparken også, tror ikke den heller blir stengt av..

 

Noen som vet dette bedre enn meg, tenker jeg :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan ratt bli bra ja.. Regn med å se meg der.. :D

 

Men hva med parkeringsplassen forran varemessa da? blir den stengt av? evt blir den mindre enn skedsmohallen? der er det jo også grusplassen ved paintballparken også, tror ikke den heller blir stengt av..

 

Noen som vet dette bedre enn meg, tenker jeg :)

 

Skjønner ikke vitsen med å komme med slike innspill rett før det skal arrangeres treff. SØKER DU litt rundt på poster om tidligere streetmeets i lillestrøm/oslo området så får du svar på det du lurte på her. Varemessa er det fartsdumper, porter, og overvåkning. Ligger også ett hotell der så det vil komme klager fort som bare det. Grusplassen til paintballparken er det dumper/telehiv. og hvordan går det med all grusen når enkelte skal være tøffe og spinne på den.

 

Kan man ikke si at stedet vi skal være er ferdig diskutert. Blir det akutt plassmangel når man er på skedsmohallen så kan man ta det derfra. Med slike diskusjoner om hvor vi skal være så blir det bare usikkerhet osv. :fuckme2:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med å komme med slike innspill rett før det skal arrangeres treff. SØKER DU litt rundt på poster om tidligere streetmeets i lillestrøm/oslo området så får du svar på det du lurte på her. Varemessa er det fartsdumper, porter, og overvåkning. Ligger også ett hotell der så det vil komme klager fort som bare det. Grusplassen til paintballparken er det dumper/telehiv. og hvordan går det med all grusen når enkelte skal være tøffe og spinne på den.

 

Kan man ikke si at stedet vi skal være er ferdig diskutert. Blir det akutt plassmangel når man er på skedsmohallen så kan man ta det derfra. Med slike diskusjoner om hvor vi skal være så blir det bare usikkerhet osv. :fuckme2:

 

w0rd.

 

Jeg blir å finne på skedsmohallen, no matter what.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så dere vet det så er det vrenging for russen dagen før... så da er det sikkert ganske så mye knuste flasker der osv.. så pass på dekkene deres! hehe

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så dere vet det så er det vrenging for russen dagen før... så da er det sikkert ganske så mye knuste flasker der osv.. så pass på dekkene deres! hehe

1. Er ikke lov med glassflasker (sikkert noen som har med allikevel).

2. De forskjellige russestyrene rydder det meste etter festen/neste dag.

3. Skedsmo kommune kommer å tar resten i løpet av dagen.

 

Så jeg tror det ordner seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår