Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet


Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

  1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

    • Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135


Anbefalte innlegg

  • Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare så dere vet det så er det vrenging for russen dagen før... så da er det sikkert ganske så mye knuste flasker der osv.. så pass på dekkene deres! hehe

 

Dette er noe som har blitt tatt opp i tråden tidligere også. men jeg kan personlig dra innom der midt på dagen og sjekke ann "ryddingen"

 

Er det for jævlig så finner man vel på ett annet sted når folk begynner å samle seg. er itte no problem detta blah

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi heldige har ikke politiet midler nok til å ha ekstra folk ute begge kveldene, og siden russetreffet er planlagt vil jeg tippe at de vil konsentrere seg om det.

 

På den annen side kan vi være skikkelig uheldige som sist, biltilsynet hadde oppe til ett med 5 mann på jobb for å ta alle oss med "modifiserte" kjøretøy som er farlige på norske veier..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side kan vi være skikkelig uheldige som sist, biltilsynet hadde oppe til ett med 5 mann på jobb for å ta alle oss med "modifiserte" kjøretøy som er farlige på norske veier..

 

 

Har man papirene i orden er det ikke noe problem da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man papirene i orden er det ikke noe problem da...

 

Joa, men ikke alltid lett å få papirer på stell, enten fordi papirgangen er treg eller fordi det ikke finnes godkjenningspapirer til bygget.. Der har du dilemaet mitt, ta Sierra isT`n og ta sjangsen eller kjøre noe annet litt mer kjedelig som det ikke er så morro å vise frem.. hehe..

Finner nok på noe lurt tenker jeg.. Skal ikke gjøre det lett for politiet ihvertfall..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men ikke alltid lett å få papirer på stell, enten fordi papirgangen er treg eller fordi det ikke finnes godkjenningspapirer til bygget.. Der har du dilemaet mitt, ta Sierra isT`n og ta sjangsen eller kjøre noe annet litt mer kjedelig som det ikke er så morro å vise frem.. hehe..

Finner nok på noe lurt tenker jeg.. Skal ikke gjøre det lett for politiet ihvertfall..

 

Skal være enig - litt vanskelig til tider ja...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bør det heller ikke være noe tvil om når det er!!!

 

Tror ikke det er noe prob nå nei.

 

Ser fram til et STORT treff :)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli moro dette ja.

Skedsmohallen er stor, og klarer vi å fylle den opp er jo det bare ekstra gøy!

Skal nok gå bra det tenker jeg!

Den er langt mindre en parkeringen på metro, og der var det så fullt at folk parkerte helt borte ved macdonalds..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi heldige har ikke politiet midler nok til å ha ekstra folk ute begge kveldene, og siden russetreffet er planlagt vil jeg tippe at de vil konsentrere seg om det.

 

På den annen side kan vi være skikkelig uheldige som sist, biltilsynet hadde oppe til ett med 5 mann på jobb for å ta alle oss med "modifiserte" kjøretøy som er farlige på norske veier..

De stod vel ved innkjøringa, så om vi brøyter en "innkjøring" rett ved avkjøringa fra hovedveien, så sparer man både tid og penger.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår