Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet


Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

  1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

    • Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135


Anbefalte innlegg

  • Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kommer først til skedsmohallen også så klart... blir der det er mest folk og liv.. hadde vært drit kult om gutta fra WCC hadde fått vært med og da...:pray

med den prise på 100 kr er det noen som veit om det er pr hode ell omm deter pr bil????

07` Toyota Corolla 1,4 D4-D MMT

95` Toyota Carina E 1,6

X

04` Toyota Avensis Stv Sol (Solgt)

95` Toyota Carina E 1,6 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er endel biler fra fetsund som skal på treff lørdag, vi drar på skedsmohallen tror det blir bra der..Gidder ikke dra på Hellerudsletta

* Subaru Impreza WRX STI

-Volvo 240 Turbo prosjekt

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

-Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

West Coast Custum kommer til Street Meet Exporama/Hellerud!!

Da det har hvert mye frem og tilbake, samt at jeg ikke orket å bla meg gjennom 40 sider med småprating sendte jeg en mail til Motorfestivalen! Svaret derfra er som følger:

Området vårt er åpent fra kl.20.00-kl.01.00! Det blir foran scenen!

Det blir matservering, ølservering og litt musikk.

Jeg har akkurat fått klarert at West Coast Custum kommer på Street Meet Exporama!!

Grunnet vakthold, blir det kr.100,- i inngang.

Jeg håper dette blir et vellykket arrangement, for da har politiet gitt signaler om at vi kan fortsette med slike arrangement!

 

Med vennlig hilsen

Helen K. Throgersen

Prosjektleder

MOTORFESTIVALEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok på skedsmohallen ting skjer ja... Men er jo genialt å ha ett lovlig sted som backup i tilfelle politiet bestemmer seg å raide skedsmohallen med alt de har av antiterror styrker, var jo helt texas på metro ifjor!

 

Om det er samma folka som arrangerer motorfestivalen som arrangerer det "streetmeet" opplegget der borte, så syntes jeg egentlig det er litt rart at de ikke har lagt opp til at billetten man kjøper for å komme inn på motorfestivalen også fungerer på det treffet, da er jeg ganske sikker på at flere hadde lagt opp til å komme dit også. Evt. en "kombibillett" så det hadde vært f.eks. halv pris på streetmeet-billetten om man besøkte motorfestivalen i tillegg.

 

Selv om ikke 100kr er all verden så har hvertfall jeg oppfatta det slik at en del folk av prinsipp ikke betaler for å komme på streetmeet. Penger _tror_ jeg dessuten de tjener greit nok av fra før av på motorfestivalen, uten at jeg har noe spess innsikt i det.

 

Tror en del av folket ikke blir spessiellt mer motiviert til å betale når de vet at pengene går til å betale politiet for å være tilstedet der også. :op

 

Politiet trengs vel kanskje når det er ølservering... Men fulle folk (ja jeg vet at de fleste kan begrense seg, men unntak finnes!) og mye påkosta biler på ett og samme sted er ikke bra...

 

 

Innlegget er forresten mer ment som tips enn kritikk, bare fint at flere får opp øynene for at det er økende interesse for slike treff etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok på skedsmohallen ting skjer ja... Men er jo genialt å ha ett lovlig sted som backup i tilfelle politiet bestemmer seg å raide skedsmohallen med alt de har av antiterror styrker, var jo helt texas på metro ifjor!

 

Om det er samma folka som arrangerer motorfestivalen som arrangerer det "streetmeet" opplegget der borte, så syntes jeg egentlig det er litt rart at de ikke har lagt opp til at billetten man kjøper for å komme inn på motorfestivalen også fungerer på det treffet, da er jeg ganske sikker på at flere hadde lagt opp til å komme dit også. Evt. en "kombibillett" så det hadde vært f.eks. halv pris på streetmeet-billetten om man besøkte motorfestivalen i tillegg.

 

Selv om ikke 100kr er all verden så har hvertfall jeg oppfatta det slik at en del folk av prinsipp ikke betaler for å komme på streetmeet. Penger _tror_ jeg dessuten de tjener greit nok av fra før av på motorfestivalen, uten at jeg har noe spess innsikt i det.

 

Tror en del av folket ikke blir spessiellt mer motiviert til å betale når de vet at pengene går til å betale politiet for å være tilstedet der også. :op

 

Politiet trengs vel kanskje når det er ølservering... Men fulle folk (ja jeg vet at de fleste kan begrense seg, men unntak finnes!) og mye påkosta biler på ett og samme sted er ikke bra...

 

 

Innlegget er forresten mer ment som tips enn kritikk, bare fint at flere får opp øynene for at det er økende interesse for slike treff etc. :)

 

Grunnen til 100 kroner inngang er å dekke vakthold...

Vet selv etter å ha hørt med enkelte at de ikke er veldig villige til å betale for streetmeet, sant det - kun prinsipp...

 

Og dette med exporama kom jo også i siste liten, pluss ikke det største området... Og fulle folk rundt våre dyrebare biler...

 

Bli spennende å se resultatet...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPER DIGG!!

Første street meet siden jeg fikk igjen lappen... mista den på vei hjem fra streetmeet i september!!

 

Kjipt å måtte ofre lappen pga streetmeet... Men bra du er på veien igjen da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å måtte ofre lappen pga streetmeet... Men bra du er på veien igjen da...

 

 

En sivilsnut som la seg helt opp i ræva på meg ut fra lyskrysset ved statoil på mosesvingen, var jo litt mørkt samt at jeg ble blenda av lysene, så jeg så ikke at det var en snut...... så jeg dro på inn mot storgata forbi flyplassen i 60 sona, men bremsa ned til riktig fart inn i 50 sona.

 

Ble målt til 99 km/t i 60 sona, over en strekning på 240 meter. Som resulterte i 7 mnd uten lappen og 9000 kr i bor, pluss ny teoriprøve og oppkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår