Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet


Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

  1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

    • Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135


Anbefalte innlegg

  • Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

West Coast Custum kommer til Street Meet Exporama/Hellerud!!

 

...

 

 

Jeg har akkurat fått klarert at West Coast Custum kommer på Street Meet Exporama!!

 

 

Med vennlig hilsen

Helen K. Throgersen

Prosjektleder

MOTORFESTIVALEN

 

Tror de gutta gjør som de vil... Greit nok at dem møter opp på Exporama, men der må de ikke være hele kvelden. Og hvis de skal få med seg skikkelig streetmeet alla undergrunden, så tror jeg nok de svinger nesa innom Skedsmohallen, i stedet for å oppholde seg på Hellerud for å se på folk som betaler 100,- for å råne på en ussel liten plass. Tror de svinger innom et EKTE StreetMeet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de gutta gjør som de vil... Greit nok at dem møter opp på Exporama, men der må de ikke være hele kvelden. Og hvis de skal få med seg skikkelig streetmeet alla undergrunden, så tror jeg nok de svinger nesa innom Skedsmohallen, i stedet for å oppholde seg på Hellerud for å se på folk som betaler 100,- for å råne på en ussel liten plass. Tror de svinger innom et EKTE StreetMeet! :)

 

Vi må vel stå på om vi skal klare å imponere de med vårt street meet.......!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg :D wee, håper det ikke er altfor mye glasskår og søppel der etter vrengefesten til russen i morra. Er russ sjøl så jeg skal gå rundt med en lang finger! :D

 

Er ikke lov å ta med flasker inn på vrengingen på skedsmohallen. DVS minimalt med glasskår å kjøre i dagen derpå.:google

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen pul:( da fikk ikke bmwèn være med da.. jeg som hadde spart opp flere børnedekk..

??? Og hvorfor stiller ikke BMW'n?

Jeg kommer vel utpå kvelden på sykkelen tenker jeg. Får se hvor mye promille som fortsatt sitter i kroppen siden jeg kommer av danskebåten samme kveld!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Og hvorfor stiller ikke BMW'n?

Jeg kommer vel utpå kvelden på sykkelen tenker jeg. Får se hvor mye promille som fortsatt sitter i kroppen siden jeg kommer av danskebåten samme kveld!

 

måtte levere kammen i dag, og tviler på at jeg får den igjen før lørdag.. men vist jeg får det så kommer jeg sidlengs inn i et tre eller noe, med kjærringa skriknes ut av vinduet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw'en min blir hjemme og :( kommer med E36 318i - type ORGINAL og STYGG

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår