Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet


Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

  1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

    • Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135


Anbefalte innlegg

Hei

 

Da prøver jeg igjen.

 

Etter et litt mindre vellyket treff i novmeber prøver vi golf gutta oss igjen, denne gangen med litt lengre varsel.

 

Det er da snakk om et treff på parkeringen utenfor skedsmohallen denne gangen også. Etter hva jeg har hørt er det ikke noe i veien med etterspørsel og ønske om treff, men at det blir gjort riktig.

 

Derfor legger jeg ut dette VELDIG tidlig for å finne ut forslag og ønsker om når treffet bør være.

 

Jeg legger ved en liten spørreundersøkelse om når dere her på forumet ønsker treff, dvs tre helger i april og håper flest mulig gidder å ta seg tiden til å "stemme" på den helgen som passer best.

 

I slutten av januar, begynnelsen av februar leser jeg av resultatet og helgen med flest stemmer, da blir det treff.

Håper ingen misbrukker dette og sitter og stemmer i det uendelige.

 

Så tar jeg kontakt med rette personer - politi/eiere - og skaffer den så mye ettersnakkede tillatelsen for den aktuelle helgen. Da har vi alt i rette på vår side - og kan ikke bli kastet ut.

Da er også håpet for bedre oppmøte og bedre humør.

 

Skal også prøve å få Max Power og Gatebil og de folka til å møte opp, jo mer show jo bedre. Og grunnen til april er for da har våren kommet og alle har hatt mulighet til å få på sommerskoa sine igjen.

 

 

Kom gjerne med innspill - dette er jo ment som et treff for alle.

 

Håper vi kan få laget et bra vårtreff - og bare ha det KULT!!!

Jo flere jo bedre...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer som sagt så lenge jeg har bil og ikke det krasjer med noen vitale hendelser.. :)

 

Når det gjelder hvilken helg, så har jeg ingen planer for noen av dem, så er akkurat samma for meg hvilken det blir (vertfall per dags dato)..

 

Du får si ifra om du trenger noe hjelp til noe.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke så langt fram i tid hvordan jeg jobber, så når det er bestemt en dato, da fikser jeg meg fri

 

Ditto :)

 

Bra noen tar initiativ i god tid ;) Dette SKAL bli bra :D

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite forslag;

Ta kontakt med de som har ansvaret for plassen og hør om det er noen helger plassen er opptatt til arrangementer eller lignende..

 

Litt greit å være klar over slikt før en opptatt helg blir stemt fram som vinner her..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite forslag;

Ta kontakt med de som har ansvaret for plassen og hør om det er noen helger plassen er opptatt til arrangementer eller lignende..

 

Litt greit å være klar over slikt før en opptatt helg blir stemt fram som vinner her..

 

Will do...

 

Skal få sjekket dette ut over helgen...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om det er motorfestival på hellerud neste år?

Ihvertfall er det kult å ta et meet den helgen..for vi som var på Metro i fjor husker hvor mange som møtte opp da=)

 

Syns vi burde prøve å få den samtidig som festivalen vis den ti lneste år også=)

 

Ikke dum ide...

 

Sender mail i skrivende stund til Exporama og hører om det er noe på trappene...

 

 

EDIT: Litt etterpåsmart i dag gitt...

Var jo bare å klikke seg inn på sidene dems og titte etter...

 

Motorfestivalen blir avholdt 29 april - 1 mai 2006 på hellerudsletta...

 

Da frister det jo mest å ta et streetmeet lørdag 30 april (regner med at lørdagen passer best for de fleste (og ikke søndagen)...

 

Noen synspunkter??

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår