TransMedia Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 6,5" foran og bak, med overganger: Originalanlegget er det enklest å bruke en vanlig "signaldemper", eller Høy/LavNivå-adapter... mange navn på disse: Et par høyttalerkabler inn på ene siden, og et par signalutganger over vanlige RCA/phono-plugger ut på andre siden... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hei, jeg har drivi og lurt litt på å kjøpe en Kicker L5 15" sub, men hvor stor kasse må man ha for denne suben, og noen som vet om det er mulig å få plass til den i en Volvo 240? Lurer også litt på ossen forsterker jeg m¨å ha for å dra greia. Håper på svar, Takk:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stensruden Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Noe erfaring med Volvo c70? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snaxzor Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 jeg har en Hyundai Coupe FX 1,6 1997. noen som har montert ett bra anlegg i en slik bil? vet ikke helt va som ska til for å få ett kraftig trøkk. Har kunn en pioneer 10" 400w sub i bagasjerommet nå, mn synes dt blir for lite trykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Har kunn en pioneer 10" 400w sub i bagasjerommet nå, mn synes dt blir for lite trykk.Større forsterker kanskje... hvilken forsterker har du nå? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snaxzor Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Større forsterker kanskje... hvilken forsterker har du nå? har en ADS P700.5 bruk bar forstærker, men jeg plages litt med at subben kobler ut noen ganger, å nå er den helt død. har dobbelt sjekket alle kabler og byttet de ut, så dt er enten subben elr forstærkeren min dt er noe galt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Heisann, jeg driver og bygger stereo i en toyota celica t20. jeg skal lage meg ei ny kasse i glassfiber, til nå har subbene spillt rett bakover, Lurer på om det vil hjelpe og vinkle fronten på kassen noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poorbass Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hei, Driver og kjøper en Audi A6 Avant '02 og dermed er det duket for nytt lydprosjekt. Funderer først om fremst på om det finnes smarte løsninger for å sette inn en standard spiller i stedet for symphony panelet. Ellers blir det å finne ut hvordan resten av lyden skal løses. Fra Mondeoen som den "nye" bilen skal erstatte har jeg Alpine 9855R, Focal Polyglass 165V2, Kicker 650.4, SoundMagus x1500, Pioneer W2000SPL i åpen kasse og en Stinger 1F kondensator. Håper på å få i allefall noe av dette til å passe i Audien. Tips eller forslag mottas med stor takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 noen som vet hvordan høytalere det er i nissan almera 97 mod? og hvem som selger disse? hørt at det er noen rare ovale som står i,stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraB96 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei :) Er det noen som har peiling på hva som passer av høytalere i min Opel Vectra B 1996 modell? Føler at det originale anlegget begynner å bli litt for dårlig :P Tenker først og fremst på å bytte i dørene foran og bak i første omgang. Hadde vært greit med noe som passet rett inn, er ikke så fryktelig gira på å modifisere hele sulamitten! :P Forslag mottas med stor takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 e36 318is coupe.. hva passer originalt foran? Vet der er 5,25", men er det en separat mellomtone og diskant eller koaksial i døra? takk på forhånd! Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio90 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hei, skriver her siden inboxen din er full :P Så på forumet at man kunne spørre dere om hjelp for å finne ut hva som basser til bilen? Har en Ford Scorpio 1986 2,8i ghia Tenker å bytte ut høyttalerene i front dørene og høyttaleren i hattehylla.. Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 For dere som lurer på HVA som passer HVOR så er dette noen fine linker å benytte seg av: http://www.lowrider.com/information/speakerfit/in.php http://www.sonicelectronix.com/car-speakers.html http://www.polkaudio.com/caraudio/fitguide/ Det er uansett mye å finne dersom en Googler "Speaker Fit Guide". Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_4 Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Hei, og takk for en veldig fin tråd!:) Jeg har en helt original golf 4, 1998 modell. Alt som står i den er originalt utenom spilleren. Syns lyden er veldig dårlig, og nå som det nærmer seg jul så jeg muligheten til og oppgradere anlegget litt. Så over til saken. Jeg har fått en gammel sub, og forsterker av en kompis som jeg tenkte jeg skulle sette i bilen. Forsterkeren er god nok til og trekke suben. Men det holder jo ikke bare med en gammel sub for og få god lyd i en bil, så trenger også nye høytalere. Det enkleste vil jo bare å sette noen høytalere i hattehylla, men er dette å anbefale? Hvilke høytalere vil dere eventuelt anbefale? Som dere vet så er ikke hattehylla i en golf 4 spesielt stor, så trenger noen forslag her:) Trenger nok en ny forsterker også, da den billige biltema forterkeren ikke er god nok til og trekke både sub og høytalere... Håper det er noen andre her som har en golf 4, eller andre med peiling som kan hjelpe meg litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 *slå hodet i en vegg* Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg