Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hehe. lite sted i grunn. Du får hyle ut hvis det er noe liv der en eller annen dag. Ganske kjedelig etter tjeneste der så jeg er keen som pokkern på å komme meg litt mer ut av leieren

 

Haha! Norges mest sentrale ødemark.... Jeg var der i 7,5måneder, det holdt i massevis. Jobbet på Ammo, og var brakkesjef på den innerste kasserna vinteren 2000/2001 ;)

 

Dagene var stort sett vask/oppstilling/frokost, slapp tjeneste, spise den vonde maten på messa, kjøpe snop på kantina, sove, ete snop og se tv, bli kvalm, sove, gjenta alt igjen i over et halvt år. Jess, militæret er nyttig!

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dere får følge med da ser du...

 

Viktig at dere klikke å ser litt på tråden utover ettermiddagen...

 

Menne..Sleeper... skulle ikke du ut å SKRU i dag???

 

Eller ble det litt seint i går....:titties:

 

 

hehe.. jo skulle vel egentlig det.. men ble litt seint og litt vondt i hue i dag..:doh

 

har en liten mistanke om at det er no greier på gang der borte nå ja.. hadde vært morsomt med 4wd på den lille bilen der..

mye hk er det planer om da? specs på delene`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jo skulle vel egentlig det.. men ble litt seint og litt vondt i hue i dag..:doh

 

har en liten mistanke om at det er no greier på gang der borte nå ja.. hadde vært morsomt med 4wd på den lille bilen der..

mye hk er det planer om da? specs på delene`?

 

Kjøpt MYE deleri det siste ja...

 

men lite med 4x4 deler...grinchy

 

Men han må vel RYGGE for å få ned kreftene i bakken....

Er jo sånn de gjør for å komme opp bakker på vinteren...:D:D:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår