Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her på berget er det vel egentlig bare Jonus med Audi Quattro`n og Vidar Strand som har fått det til å funkere relativt stabilt enda.

 

 

Den første Escorten til Killingberg gikk også ganske stødig hva gjelder akkurat det - kursen på vei mot 402m var det dog litt mer å utsette på :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problemet for Turbo gutta er at de oftest kjører med manuell gear og det er jo et stort minus på en stripe med skikkelig grep.Enten detter den i kjelleren eller noe ryker. Slurer cluchen akkurat passe til å få til fine starter er den død etter få runder.

Er vel bare noen ytterst få ganger at Jonus og co har fått 100% velykkede drag? Det er ikke uten grunn at VS brukte automat når han dragget med M5en.

Det går vel en Supra med amerikansk automatgear i og den har kjørt bra tider.

Må jo motvillig innrømme at gutta med halvmotor og turbo klarer å få ut imponerende literytelser. (På den andre siden, hva skal man med literytelse? Hvorfor hinke når man kan bruke to bein?)

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forsinket men dog, noen bilder fra G'moen som totalt sett ikke var spesiellt spennende. Lördag ble det ett drag på 8 timer, Robban fikk inn 2....

 

Ikke mye å gjöre med været men så mye saneringstid...

Og hvor mange forsök er det nödvendig å gi 2-hjulingene når de ikke klarer å få maskinen til gå lenge nok til at grana tenner? her finns det en del å skjerpe til.

 

Back in Black x 2:

Gardermoen01.jpg

 

Lördagens förste & siste:

Gardermoen05.jpg

 

Söndag:

Gardermoen09.jpg

 

Ble mye venting å pisspreik gitt..

'96 Chevy Impala SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for Turbo gutta er at de oftest kjører med manuell gear og det er jo et stort minus på en stripe med skikkelig grep.Enten detter den i kjelleren eller noe ryker. Slurer cluchen akkurat passe til å få til fine starter er den død etter få runder.

Er vel bare noen ytterst få ganger at Jonus og co har fått 100% velykkede drag? Det er ikke uten grunn at VS brukte automat når han dragget med M5en.

Det går vel en Supra med amerikansk automatgear i og den har kjørt bra tider.

Må jo motvillig innrømme at gutta med halvmotor og turbo klarer å få ut imponerende literytelser. (På den andre siden, hva skal man med literytelse? Hvorfor hinke når man kan bruke to bein?)

 

 

Kaller det litt på fleip for "Rekord hunters", for de duger skjelden en hel helg men kan glimte til å få ett meget bra drag per helg.babyhmm?

 

men hver sin lyst...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo gå ann å få til noe "Street unlegal".... :partyon:

 

det stemmer... men jeg føler jeg har litt mer og bevise for meg selv ang hva bilen greier på stripa, så da hadde det vært greit og kjørt noen ganger til for og se hva den klarer på høyt trykk... ( sikkert litt morsomt for den som kjører fra meg og vite hva den bilen de akkurat kjørte mot går på stripa...babyhmm? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer... men jeg føler jeg har litt mer og bevise for meg selv ang hva bilen greier på stripa, så da hadde det vært greit og kjørt noen ganger til for og se hva den klarer på høyt trykk... ( sikkert litt morsomt for den som kjører fra meg og vite hva den bilen de akkurat kjørte mot går på stripa...babyhmm? )

 

Da tror jeg du må innom en bladhandel å kjøpe bladet!babyhmm?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår