Gå til innhold

Omega 500

Ranger emnet


drturbo

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at den har intereøret fra en 3000, så det spørs om det ikke er en ombygd 3000.

 

Men hva står det forran på metall platen i motorrommet ?

Hvis du har regnr så kan det sjekkes på mekonomen.no, da kommer det opp hvilken årsmodell og type det er.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da sjekket jeg litt.. dere har nok rett ja! =)

C30XEI, 6-cyl 3.0 24-ventilare. Kamaxlar: Större ventillyft

Insug: Insugsdiametern förstorat 3mm, 2:a stegs gasspjäll förstorat

från 64mm till 66mm. Vevparti: Smidda kolvar med 10mm förlängda

vevstakar, bearbetad vevaxel Avgasystem: modifierat grenrör och

främre samlarrör därefter 2.25tum med katalysatorer.

 

EFFEKT +230Hk/6700rpm , 280Nm/3500rpm

VÄXELLÅDA R-28/5

PRESTANDA 0-100km/h ca:7sek , Toppfart +250km/h

BROMSAR

FRAM Orginal 3000

BROMSAR

BAK Orginal 3000

FRAMVAGN Ställbara gula Koni dämpare , Eibach sänkning

BAKVAGN Ställbara gula Koni dämpare , Eibach sänkning

KAROSS Irmscher DTM styling paket/breddning (orginal)

Ställbar vinge och frontspoiler

INREDNING Recaro / Irmscher stolar-halvskinn & läderatt

LACKERING Svartmetallic

FÄLGAR ATS-DTM 8-18

DÄCK 235/40-18

ÖVRIGT Byggd av Irmscher som PR-bil för Opels DTM-Team.

Automatisk höjning av bakvingen 80-140km/h

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har kikket på bilen igjen idag, og chassis# plata er fjernet fra motorrommet......

Men det er nok en styla 3000.

Den har dog feite 8x18 ATS felger, komplett styling, sota lamper foran og bak, evo 500 emblem på forskjermene, manuell kasse, irmscher potte, digitale intrumenter og masse andre deler. Det er også kjøleribber på diffen bak, hva nå det måtte bety.

Det som mangler er deler av innsuget ( luftmengdemåler) og forsetene., pluss at frontspioleren er herpa littegranne. ( se bilder9.

Gi Bud!!!

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ramme nr. Om det også er fjerna så trenger man jo en ekstra sedan for å lage bil ut av det... Er jo kjøleribber på bakakselen min også. Den er det ikke noe spess med. (stv bakaksel da...)

Den er verdt det folk gidder å gi for den. Og her er et bud. 5000kr.

Veit det er skam bud, men det vil nok koste en god del å få bil ut av den igjen. Spes med tanke på at motoren ikke er komplett, kan jo være rasa for alt jeg veit, og at det kun er en 3000 evt en 2,0l orginalt... Men jeg henter'n på dagen om jeg får'n for det.

 

(PS: bildene kommer ikke opp)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår