Gå til innhold

Omega 500

Ranger emnet


drturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Unnskyld meg, men er det ikke bare en 3000 da? Evo 500 eller hva den heter skal jo ha 4liter, skal den ikke?

 

 

Evo 500 er levert som 3L og 4L

men denne bilen minner mest om et vrak med lite verdi. Mangler mye her...

Så sant bilen ikke er orginal uten klipp og lim.. Er vell ikke no org 500 vinge på den heller.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en slik bil dog med 4 liter. hadde heller ikke den org evo vingen. å den var det heller ikke alle som hadde,

Så dette kan godt være en org. bil da min hadde like baklykter,

ser den har de org. 18" hjulene å den org stylingen(skjermer forann å bak å fangerene, men ser på interiøret at det stemmer ikke helt, denne har "feile" dørtrekk å ratt.

Vist du får tatt den i nærmere øyesyn sjekk breddingen forann å bak, disse mener jeg å huske skal være i stål å er tinnet på de orginale

Anbefaler deg å se på "plata" i motorrommet hva som står der.skal stå vist det er en org. bil.men ser ut som om denne er borte på denne bilen

Håper dette oppklarte litt :wave

What goes around comes around

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. evo 500. sjekk litt på bremser og understell.

Hvor mye ligger den ann til å gå for?

hvor på østlandet befinner den seg? Mulig for å få tatt en titt...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, frister... hehe. synd å hele tiden få tips om slikt... Blir så ille kjøpelysten, men har et annet prosjekt på hånda...

hehe, ser at det er AC på den... hehe. kjekt..

Har innerskjermene løsnet? Peiler å ruste bort langs kanten der.

 

10k er akuratt det jeg syns bilen er verdt om det ikke blir så mye jobb med den..

Motorens tilstand da?

Km stand ol?

__________

Skal ta å høre med en kammerat om han kunne være interisert i et prosjekt...

Han er ennå ung og dum. (og det smeller fra rett kjeft tenker dere.. hehe. litt ironi er jo lov) Poenget er at han trenger noe å bruke fritiden sin på i vinter. og ikke herje rundt på riksveiene med bloodtrimma firehjuling... (pluss da får jeg solgt han delebilen min... hehe)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår