Gå til innhold

Omega 500

Ranger emnet


drturbo

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er neppe noe spess med akslingen.. Sekkert vanli 3000 aksling med 45% diff.brems.. Har ingenting å si om kjøleribbe på bak lokke,men biler etter 91 kom med det.. Men er jo garrantert 3:70 utveksling og da passe klokka rett opp i calibra og vectra turbo.. så klokka aleina går jo for 3000kr+ og heile bakstell går for 5000+..

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo garrantert 3:70 utveksling og da passe klokka rett opp i calibra og vectra turbo.

 

Sikker på dette?

 

Denne diffen er et hakk større en den som sitter orginalt på vectra/calibra.

De har lik som Omega A 2.0

 

Mener denne diffen har annen/grøvre splines til drivakslene.

 

Er dette noe du selv har testet ut?

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe noe spess med akslingen.. Sekkert vanli 3000 aksling med 45% diff.brems.. Har ingenting å si om kjøleribbe på bak lokke,men biler etter 91 kom med det.. Men er jo garrantert 3:70 utveksling og da passe klokka rett opp i calibra og vectra turbo.. så klokka aleina går jo for 3000kr+ og heile bakstell går for 5000+..

 

hvor finner du di prisene hen? har selv sett det gå fra 1000kr og oppover.

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe noe spess med akslingen.. Sekkert vanli 3000 aksling med 45% diff.brems.. Har ingenting å si om kjøleribbe på bak lokke,men biler etter 91 kom med det.. Men er jo garrantert 3:70 utveksling og da passe klokka rett opp i calibra og vectra turbo.. så klokka aleina går jo for 3000kr+ og heile bakstell går for 5000+..

 

Nei gitt, passer ikke i bakdiffen på Vect/Cal 4x4. 3000 diffen er den store typen. Fra 2.0 snakker vi den "lille" diffen.

 

3000,- for klokke og 5000,- komplett aksling er vel litt drøyt vel... kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg skal bygge omega a proskjekt, dette hadde vært en bra begynnelse for han.han er villig til og gi 8000kr for bilen og kommer og henter den med en gang.betaler kontant.GI MEG Beskjed på tlf nr.92647502.bor i ski.follo.gi gjerne beskjed her.eller på PM

 

 

budet er på 15000.- litt lengere oppe i tråden, tviler den går for 8 da gitt

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er ikke verdt 8tusen engang.det er bare utgifter for meg hvis jeg gir 15000 ,noe jeg ikke kommer til og gjøre, kommer jeg bare til å tape på å renovere og pusse den opp.mitt bud er på 8000kr og det står jeg ved.gi meg beskjed her eller tlf 92647502.snarest. er bilen norsk registrert ?uten nr. plate mener jeg?et stjålet objekt?står bilen på noen eier?mvh Christopher Sæther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er ikke verdt 8tusen engang.det er bare utgifter for meg hvis jeg gir 15000 ,noe jeg ikke kommer til og gjøre, kommer jeg bare til å tape på å renovere og pusse den opp.mitt bud er på 8000kr og det står jeg ved.gi meg beskjed her eller tlf 92647502.snarest. er bilen norsk registrert ?uten nr. plate mener jeg?et stjålet objekt?står bilen på noen eier?mvh Christopher Sæther

 

 

Den er verdt mere enn 8k i deler så det er sagt... felgene aleine er vel verdt 5-8000kr eller mere...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår