Gå til innhold

Omega 500

Ranger emnet


drturbo

Anbefalte innlegg

Den bilen er ikke verdt 8tusen engang.det er bare utgifter for meg hvis jeg gir 15000 ,noe jeg ikke kommer til og gjøre, kommer jeg bare til å tape på å renovere og pusse den opp.mitt bud er på 8000kr og det står jeg ved.gi meg beskjed her eller tlf 92647502.snarest. er bilen norsk registrert ?uten nr. plate mener jeg?et stjålet objekt?står bilen på noen eier?mvh Christopher Sæther

 

Er ikke de fleste biler tapsprosjekter da :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil påstå at denne bilen er verdt 15k,p.g.a det sjeldne bodykitet. en evo framskjerm kostet hos opel 14000 aleine skulle du kjøpe den ny. Er ikke produsert mer en 300-350 stk av de.selv om denne bilen sikkert ikke er original.... Skal du f.eks ha deg en standard 24v(komplett) delebil fra utlandet må du nok gi rundt 10k hvis du henter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva noen mener bilen er verdt, er meg knekkende likegyldig. Bilen selges til høystbydende slik den står!!! Det er frivillig å by, det er frivillig å kjøpe.

For noen er den gull, for andre er den skrap, enkelt og greit. Drit i å diskutere verdien her på min tråd.

Jeg beklager på forhånd om jeg har tråkket noen på tærne.

Ha en god helg alle sammen.

Mvh.

Tommy

 

PS.

Er det du eller vennen din som skal ha bilen???

DS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bruker her.Jeg vil gjerne komme og ta en titt på bilen før jeg ,eller vis jeg legger in større bud en 8 tusen.jeg bor i ski så det er ikke store kjøreturen for meg.så vis det er mulighet en dag at jeg tar en tur og ser på den hadde det vært fint.Vis den skal selges da?er litt opp og ned her synes jeg.mvh Christopher Sæther tlf 92647502

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kamerat med monza 3.0 gse med digtalt dash ,du må ta på tenninga tror jeg.men den har vel ikke batteri.km- er egentligt ikke viktigt for meg alt skal ut uansett.og overhales eller byttes.men jeg har fikset penger.jeg har masse jobb denne uka.så lurte om det gikk greit jeg kom til helga?

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår