Laaars Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hadde et par timer med snø og glatt føre i går da, så jeg fikk lekt meg med Volvoen. Nå ligger den jo ute til salgs, så for min del kan vinteren godt være over nå så jeg ikke trenger sladdebil lenger. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Sjøl har jeg kjørt fwd siden jeg solgte volvoen ifjor vår, og bmw'en ifjor høst. Så har ikke 'tenkt' på det, og ønsker egentlig ikke noe snø nå. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Har ikke sett ett eneste snøfnugg enda her! :( Kjørt med vinterdekk på stålfelger i en evighet nå. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Dritglatt på veien i lier nå hvertfall. Hadde den breiste brekksladden ned en sving oppe her jeg bor nå nettopp. Ikke fullt så gøy oppover, men veldig morro nedover Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg vil ha snø! Helst flere meter! snø=sladd snø=penger snø=bra! Og ang. saltet som mange klager over, så spiller ikke det noen rolle her i bygda ihvertfall. her salter dem hver dag bare det er under 10+ så... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Personlig savner jeg ikke snø så veldig. Men Integralen leeengter etter å få noe hvit nedbør under hjulene igjen! :D :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det snør:D Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Kjeeeeeften :D Her er det bare vann så langt øyet ser; vannlekkasje i monteringshallen er morsomt når man har jobbet 17 timer i strekk... alacocaina Godt man oppdaget det og fikk tørket opp ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 3-4 cm i lillestrøm nå... :) Glatt som f på gamle piggdekk... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Alle som vil slædde får ta seg en tur opp til hedemarken :D.. snø på onsdag, regn onsdags kveld, og snø igjen i dag.. = glatt som F... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jess, da snør det her å:win og det er konsantert at det er fint sladdeføre:drive2 Eneste som er dumt med snø, er at de pøser på så jævlig med saltdukenukem Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Her kom det også masse snø ikveld! Satt på med en Vennine, fikk ufrivillig 4-hjuls sladd med en Pug 406, slei gjennom svingen som det skulle vært bakhjulstrekk:D Og bilen min er nedsnødd:ass: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Var ute å sladda litt med rav'en til modern idag, morro :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Snø begynner å bli sjeldent her i Trondheim. Fant heldigvis hvite veier litt oppe i høyden :thumb Det eneste kjipe med snø er at det triller på så mange ekstra km på telleren, selv om man ikke forflytter seg like langt som den viser... Pluss at bensinforbruket har en lei tendens til å øke i takt med snømengden Jeg ønsker meg -10 grader (iallefall så kaldt at de ikke har noen hensikt å salte) samt mye nysnø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hæhæ, synes jeg ser det: Pen Ford Scorpio til salgs. Km. stand 225.000 (på snø, trekk fra ca. 50-70%) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg