Gå til innhold

940en blir rånebil (med stil)

Ranger emnet


yoyofish

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke er skikkelig dreven på soting,så er det bedre å få noen proffisjonelle til å gjøre det...Kan ikke ødelegge en så fin bil med jalla soting!

 

Har aldri prøvd meg på sotfilm, så blir nok til at jeg setter det bort ja. Synes det ser så tragisk ut med alle som kjører rundt med dårlig hjemmemekk soting.

Jeg vil ha det strøkent når det først skal gjøres. :)

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Soting er jo egentlig ikke så Veeeeldig vanskelig.....

Triks er jo å stå inne, uten for mye vind og støv svevende rundt....

Ta ut vinduene av dører så klart....

I bakruta(som er et helv.... på sedaner) kan du jo enten sette en rullgardin, eller la proffe gjøre....

Dyr film er også SÅ mye bedre enn billig film.....

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er senkesettet til 940 eller 945? 40 mm?

 

Monterte akkurat senkesett til 945 på min 940, og den er ikke så lav bak i forhold til foran slik som din. Kjøpte lesjöfors til 945 fordi jeg har hørt om folk som klager over at bilen blir for høy foran.

 

Skal ta noen bilder i morgen og se om jeg får postet dem.

1991 940 GL B230FB 340.000 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er senkesettet til 940 eller 945? 40 mm?

 

Monterte akkurat senkesett til 945 på min 940, og den er ikke så lav bak i forhold til foran slik som din. Kjøpte lesjöfors til 945 fordi jeg har hørt om folk som klager over at bilen blir for høy foran.

 

Skal ta noen bilder i morgen og se om jeg får postet dem.

 

Senkesettet er til 940, tror ikke det var TUV på det til 945.

Syns den ble veldig lav bak i forhold til foran ja, men det er bare å ta fram vinkelslipern etter godkjenning det! onfiredevi

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm

 

det fulgte med tuv på 945 fjærene jeg kjøpte.

tuv papirer behøver ikke bety noen ting. Leseførsj ( ca ) har et papir med noe tuv greier de sender med til 900 og 140 seiern. disse er ikke noe man kan godkjenne med. ( men vet at man noen steder får godkjent 140 seriene hvis man har brukt wire og festa fjerene oppe og nede så de ikke skal dette ut. )

Så kommer det seff ann på personen på biltilsynet etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. disse er ikke noe man kan godkjenne med. ( men vet at man noen steder får godkjent 140 seriene hvis man har brukt wire og festa fjerene oppe og nede så de ikke skal dette ut. )

Så kommer det seff ann på personen på biltilsynet etc

 

Tror nok du tar feil der.. en kamerat av meg har nå godkjent sitt lesjøfors på sin 700.. gikk helt fint det..

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuv papirer behøver ikke bety noen ting. Leseførsj ( ca ) har et papir med noe tuv greier de sender med til 900 og 140 seiern. disse er ikke noe man kan godkjenne med. ( men vet at man noen steder får godkjent 140 seriene hvis man har brukt wire og festa fjerene oppe og nede så de ikke skal dette ut. )

Så kommer det seff ann på personen på biltilsynet etc

 

Når du får med TÜV papirer på et senkesett du kjøper, så betyr det da at senkesettet er en "godkjent" endring man kan gjøre på bilen sin som man kan få godkjent av f.eks biltilsynet. Ingen vits i å sende med TÜV papirer på noe som ikke er "lovlig"... TÜV papirene brukes jo for å få godkjent endringer i bilens kjøreegenskaper, utseende (som f.eks styling) etc...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takk for kommentarer.

Har hatt trøbbel med kameraet så har ikke fått noen bilder, men fiksa det nå, så kommer bilder og updates til uka! :)

 

Rage: Takk! ;) I første omgang blir det chip, skru opp trykket, 3" rør, og sportfilter. Ca. 200hk+ da.

 

Videre får jeg se hva det blir, men har planer om å havne på 300-400hk til slutt, kommer litt ann på hvilke motordeler jeg velger å bruke.

 

DaButcher: Takk for tips, men linken funka ikke (lenger, var jo en stund sia :P), men vil ha noe med dyp kant, ett "flatt" felgsentrum, ikke eiker som buler rundt omkring hvis du skjønner, og det skal være krom. :)

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår