E30 Turbo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Fordi cola er godt??? damndamn Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 har MASSE bilder av søstra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hvorfor står det en cola flaske inni felgen? på venstre side bak?? :confused: aaah. er det som står der.:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 helt grei bil:For stor vinge. kameleonlakk er gørr kjedelig på en slik bil. At motoren er gåen, om den er, er synd som faen. RS4_limo har en MYE penere bil enn denne! Den røde RS4'n som var posta over var überfet (til å være stv). NEI bilen er ikke NORGES feteste, men kanskje "over trondheimsfjorden" sin peneste..? Synd den røde "RS4"`en er en 1.8T fwd.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doggy Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 hehe, ikke mye god kritikk her da.. men, hvor er de som stemte på biln på sommertreffe da? fikk jo 3. plass i den europeiske gruppa.. trur ikke du ser onkli kessn den e vess du ikke ser den sjøl, Gå runt biln å se på lakken, e en dødts bra effekt av lakken når den bytt farge mens du går runt den.. D kamera ikke får me seg e gull effektn i lakken, som faktisk e driiit fin.. Siter - 2007 Ford Ranger Limited 2.5 Tdci X 2003 Bmw 320D M-tech X 1998 Audi A4 1.8 TSQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doggy Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Synd den røde "RS4"`en er en 1.8T fwd.... Jah, eneste minus er at d ikke er quattro.. :( Siter - 2007 Ford Ranger Limited 2.5 Tdci X 2003 Bmw 320D M-tech X 1998 Audi A4 1.8 TSQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Kanskje jeg var litt hard mot deg tidligere.. Det er jo en fin bil.. Men felgene er oppbrukte og mindre fine, Øyelokk er djevelend verk, nettingen i fronten har feil farge, vinga er horribel og ikke få meg igang om baklyktene.. Men det er jo enkle saker å ordne:) Viktigste er jo at du liker bilen! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Syns nå bilen din var tøff jeg da. Hadde ikke sagt nei takk hvis jeg hadde fått den liksom... ;) Men syns du burde ha mørkere netting og noen andre baklykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 og mer senk! (gjerne en ny farge også...) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Fordi cola er godt??? damndamn Sikkert blanda slalomsaft i colaen..... damndamn Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Bilen hadde vært tøff med riktige felger, lakk, senk osv. Men faktum er at den har ikke det... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Fyren som stjal den, stjal nøkklene først så bilen...dette er 100% SANT! han stjal bilen utenforhuset til forrige eier. det var bare noen dager før stevnet i alta hvor bilen ble kåret til norges fineste audi....hvordan jeg vet dette? jo jeg kommer fra samme plassen! Hvordan kan Audien bli kåret til NORGES PENESTE A4 på ett LOKAL LAGSTREFF I ALTA? Hør på deg selv. greit nok at den kanskje vant for peneste frem møtte a4, men norges peneste er den ikke og det kommer den nok ikke til å bli heller. Makan til tullball Da er vel bilen min norges peneste 80cc (før jeg kræsjet) i og med at det har vært 4stk som har sett på bilen min på Oslo lokallags treff før da. :hammer Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Vil vel nesten si at denne er hakket penere/råere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 en del hakk faktisk:) Den bilen er skikkelig stilig! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Faktisk. De felgene er jo fælere enn mine. Dropper å kommentere resten. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg