sveigamekkar Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg er eier av en 1800 manta b motor. Vet at bunnpanna er verdt å ta vare på, men hva mer er av verdi på denne maskinen? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 toppen da? blokka er vel ike så bra på disse motorene? men ellers innsuget da? og hvis ikke eksosmanifoilen ikke er helt ruska, kan du no ta vare på den og da.. spørs helt på hva du mener med å ta vare på det. hvis du vil ha til seinere, og reservedeler, har jeg ville tatt vare på alt. men hvis du ville ha gode deler som du kan sette over på annen motor som skal ha litt hester, kan du ta toppen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Selge hele motoren? Sikkert noen som vil ha. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Vet bunnpanna er populær blant alle som bygger om Kadett C til 2 liter eller større. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg er eier av en 1800 manta b motor.Vet at bunnpanna er verdt å ta vare på, men hva mer er av verdi på denne maskinen? Bunnpanne,girkasse,motorfester,mellomaksel. Dette er fint å ta vare på. Skal du kvitte deg med manta'n? selge den, eller skrote den??? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Fordelerflytteren Siter - '90 Volvo 940 GL/T - '87 Opel Manta B 1,8S GT x '85 Ford Fiesta 1,1 x '77 Opel Ascona 2.0 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannmelon Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 veiva... kan bruke den for lavere komp i C20NE/SE ved turbokonvertering... Siter http://www.breisladdracing.com `79 Volvo 242 Turbo prosjekt `75 Volvo 245 Bruksbil/busbil 2x45weber++ `57 Volvo PV444 Delebil `53 Volvo PV444 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelk Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 jeg er int i kjøpe heile motor med motor feste og alt av fordeler og girkasse og bunnpanne!! vis du skal selge den så er jeg int i den!! mye skal du ha får den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matzr Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 E åsså intrs. i motoren vist du skal selge.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg