Gå til innhold

Useriøse folk på forumet

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Prøve neste gang å ringe i fra et annet nummer. Så ser du om det er bare deg han ikke vil snakke med. :)

 

dette minner om tråden om Powerzone sin useriøsitet..

han duden som bestilte noe fra Australia som ikke fikk det, og ringte så med ett anna nummer, så han powerzone duden tok telefonen..

 

haha, det var en artig tråd!! :thumb

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driter egentlig i hele Paj90 nå!

Kom et par gode ting ut av dette også da:

Jeg har funnet Überutleier av tilhengere(http://www.tilhenger.com/index.asp?page=main unik service som nevnt), og samboeren har gått med på å skaffe en strøken Einzer, og bruke bilen jeg har nå som donor av trimmet motor og oppheng!

Eneste betingelsen hun satte var at kidden vi venter skal være ute før jeg begynner. Så neste vår.......

“It's better to die standing than living on your knees”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hvaskjera

Han signerte mailene med "Bjørn", og bilen på bildet var registrert på en Bjørn XXXXX, og tlf nr var til samme Bjørn.

Hvis han er 15 har han lånt en idenditeten og bilder av bilen til denne Bjørn. Da er han enda mer useriøs, og jeg syns at de som styrer dette forumet bør sjekke om han er den han presenterer seg som og at han eier den bilen han legger bilder av! Hadde noen "lånt" min idenditet og gitt seg ut for å være meg. Da hadde jævelen hatt et problem!

“It's better to die standing than living on your knees”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt nesten samme opplevelse...hadde jeg fått tak i fyren hadde han fan ikke vært i live nå cheers er ikke noe gøy å ikke få tak i folk man skal handle fra...særlig når man mærker at di aviser deg anger2 :fuckme2: fucku

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Håkon A:

Det får være dere som avgjør.

Men har han lånt en identitet og gir seg ut for å være en annen, så er det en intetanende Passat eier i Kr.sand som blir brukt med navn, tlf.nr og reg.nr på bilen! Det er ulovlig!

Hvis ikke er han 15 og eier to biler og driver med kødd, da er han ikke annet enn en kødd!

Uansett så undergraver han seriøsiteten på forumet, og interessen for dette forumet vil forsvinne hos mange.

Men som sagt så er det dere som avgjør om dere sjekker ham eller ikke!

“It's better to die standing than living on your knees”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør dere ikke noe med det! Dere som bestemmer på eget forum!

Etter som jeg forstår på denne tråden, så er jeg ikke alene om å ha møtt på useriøse folk i forbindelse med kjøp/salg. Så jeg skal ikke være naiv og stole på folk, i gamle dager var et ord et ord!

Angående han cowboyen i Kr.sand: dette er en ikkeperson for meg. Har navnet hans og bosted, sånn at jeg ikke går i fella og prøver på en deal med ham igjen. Uansett om han lyver eller ikke, så har han brukt opp det jeg hadde av tålmodighet!

“It's better to die standing than living on your knees”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RonnyL: Hvis du ikke stoler på folk som legger ut annonser på steder som bilforumet, autodb og finn får du holde deg til ebay og qxl. Der er kjøp/salg/bud en bindende handel.

Ikke at jeg av den grunn vil påstå at qxl og ebay er fri for svindlere.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente det mer som generelt i samfunnet nå til dags. At før stod folk mer inne for hva de sa. Men når det ikke er direkte kontakt, så har folk lettere for å drite i eller "glemme" en avtale. Mente ikke at det var folk på dette forumet spesielt som var useriøse. Det jeg har opplevd og lest av folk her inne er overveiende positivt, og jeg bruker ganske mye tid inne på dette forumet. Men min mening er at til mer useriøse aktører det er på et forum, jo mer blir det betraktet som et bullshitforum, og da daler interessen.

Så egentligt anser jeg denne saken som ferdig,man lærer så lenge man lever!

“It's better to die standing than living on your knees”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det så feiler folk? :hvaskjera

Hadde avtale med Paj-90 her på forumet om å kjøpe en Golf delebil. Alt var bra, prisen var avtalt og ifølge Paj-90 skulle han være hjemme denne helgen. Han skulle gi meg beskjed nærmere helgen.

Jeg satte i gang å leide henger og satte av lørdagen til å reise, trenger ca 4 timer en vei med henger så hele dagen skulle brukes.

Men "nærmere" helgen var godeste Paj-90 ikke å få kontakt i! Sendte mail,pm og etterhvert sms, der jeg lurte på ståa! Har sett på profilen at han var aktiv på forumet på torsdag. :deng

Det jeg lurer på nå er:Hadde det skadet deg noe jævlig å sendt en meld om at av en eller annen grunn så kan ikke bilen selges eller noe!

Nå ble jeg sittende å vente i tilfelle du hadde en god grunn for å ikke ta kontakt! I tillegg til å måtte betale leie på en biltralle! fucku

Har en beskjed til deg Paj-90:BRENN! :aug:

Synd at sånne folk ødelegger et ellers bra forum. Mange hyggelige her både på Passatforumet og Golf MkIforumet som jeg bruker!

 

har vert borti det samme med flere av selgerene på bilstereo jeg. er irriterende.. får ikke svar eller avtaler pris og alt så låver de å sende via post men så hører man ikke noe mere fra de! argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk møter opp når de sier de skal er ingen selvfølge desverre. Ikke planlegg dagen rundt møte med den som skal kjøpe bil eller andre ting. Få dem til å tilpasse seg deg. Ikke sitt og vent på dem, da blir man bare skuffet.

Notèr navn og nummer, og lag svarteliste. Det har jeg gjort hvertfalll.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår