MSpeed Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 jess, da skal alle feilene være fikset og skal inn på etterkonotroll idag. samtidig skal far ta en ringerunde og høre om forsikring.. noen tips til hvor man burde sjekke? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 skal forsikre jettaen eg og men det blir ikkje hos vesta vertfall. dei har vist lurt meg og min far. eg satser på gjensidige da du slipper egenandelen på 4000kr viss du medlem hos naf. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Da var golfen eu godkjent:) og forsikring er ordnet.. ble IF, 5000 i året var helt greit syns jeg Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Gratulerer, Jon Christian! :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Da reiser jeg på en ukes ferie imorgen, litt kjipt siden jeg kunne ha hentet skiltene på mandag, men må desverre vente til neste mandag.. men da blir det mye råning ja:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Da var golfen eu godkjent:) og forsikring er ordnet.. ble IF, 5000 i året var helt greit syns jeg Grattis! Men hvordan i hell.. har du fått den prisen der? Sjekka på meg selv. 20år,første gang jeg forsikrer bil. Golf GTI 16V,16000km året,del kasko= 12450kr Samme på Gjensidige ble 9000kr. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Del-kasko på en GTI 16v? Ehm.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Del-kasko på en GTI 16v? Ehm.. Ehm.. Del-kasko og kasko er det eneste man kunne få der inne på IF på den bilen. Forskjellen mellom Ansvar og del-kasko er 8-900kr på gjensidige. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 delkasko er ikke så dumt:) kan bli veldig dyrt hvis man må ringe bergningsbil en gang:) jeg må betale 7700kr i året på min 1,6! hos gjensidige:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Grattis!Men hvordan i hell.. har du fått den prisen der? Sjekka på meg selv. 20år,første gang jeg forsikrer bil. Golf GTI 16V,16000km året,del kasko= 12450kr Samme på Gjensidige ble 9000kr. Far står som eier av bilen, og har 75% så da blir prisen helt grei... Da er jeg hjemme fra ferie og skiltene lå klare så nå er det snart ut å finne en lur måte å monterere dem og så er det tut å kjør Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Har vært ute å tatt noen bilder.. er bare en amatør fotograf og har egentlig aldri prøvd å ta gode bilder, men ble sånn passe fornøyd med de etter en tur i PS Og ja, jeg vet at jeg trenger breiere felger:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Og ja, jeg vet at jeg trenger breiere felger:p og mere senk ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 og mere senk ;) hehe, ja, det og:p men jeg syns den er lav nok til å kjøre rundt omkring i området her jeg:p mange som ser rart når jeg krabber meg over fartsdumpene:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Pen bil! Få på breiere felger ja, da er det Prikken over "i" en! Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Meget fet bil ! :cool: Jeg bare lurer på hvordan du løser det med å låse opp bilen ? (har ikke lest hele tråden, men regner med du har sentrallås med fjernkontroll?) Det jeg tenker på da, har du noen løsning til hva du gjør om noe plutselig går galt med elektronikken? Altså at sentrallåsen plutselig ikke virker en dag. Jeg har nemlig samme plan, med audi håndtak og halvsveist bakluke. Har bestilt dørhåndtak uten lås (stygt med låsen), og med halvsveist bakluke forsvinner jo låsen der også. Prøver å finne en nødløsning til å komme inn i bilen, så bare lurte om du har noen løsning ? :) Lurer også litt på dette med tinning? Hvordan gjøres dette, er det noe jeg kan få til ? Hører jo noen "skrekkhistorier" om sparkel som sprekker, tenkte kanskje tinn er ett bedre alternativ ? Men har ingen erfaring med dette, har aldri hørt om det før denne tråden. :p Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg