Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Må si bilen blei pen

Regner med jeg ser deg rundt om i distrikte fra nå av da.

Skal huske å blinke når jeg ser deg :)

 

Har ikke skilter på bilen enda, og siden jeg har brukt opp alt av penger osv, så må jeg nesten vente til det er halv årsavgift.. og den tror jeg er 1. juli:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Felger tror jeg ikke at jeg klarer å få til denne sesongen, må nok vente til neste sommer...

 

Skjer ikke så veldig mye her lengre.. venter bare på at 1 juli skal komme for da blir det forhåpentligvis skilter...

 

men har hatt et problem med at jeg ikke har hatt nærlys. mistenkte at det var bakstykket på tenningslåsen siden den har vært tullete før, fikk den nye idag og monterte den, men har fortsatt ikke no nærlys... noen som vet hva det kan være?

 

Har heller ikke bremselys. Har byttet bremselys bryter men det hjalp ikke no.. har sjekket at pærene er hele og det er de. Får liksom ikke no strøm bakover til lykten:S skjønner ikke hvor feilen kan være.. sikringer er sjekket og den var faktisk gått, men skiftet og fortsatt ingen lys....

 

En kjip ting også.. tror kanskje at han som står ved siden av meg i garasjen hjemme (svær hiace) kanskje har vært litt uheldig å åpnet døren slik at han skrapte av litt lakk på breddern min.. venter til han er tilbake før jeg stikker ned å sjekker om døren hans passer i høyden til skjermen.. utrolig irriterende uansett!

dsc00269ty5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut noen flere bilder...

 

Er en bitteliten ripe, men er så utrolig kjipt når man har brukt så mye tid og penger på å lakkere bilen... så må få tatt en prat med eiern av hiacen. håper at han vil gjøre opp for seg...

 

Et bilde som viser hvor langt til siden jeg må parkere pga han.. han har en svær bil og må absolutt rygge inn.. første gangen jeg parkerte der, begynte han faktisk å klage fordi det var liten plass til han:S

dscn3011mh7.jpg

hiacesv9.jpg

golfeq5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår