steffen89 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ser bra ur det derre : p Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ååh : o ble bra por, kjør den stilen der så tror jeg du får en bra cleen golf heelt etter min smak! lykke til vidre.. Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 du burde lakkere kromlista som går rundt vinduene foran sort, så de blir lik de som er bak:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Kromlista forsvinner så snart jeg gidder å fikse det:) Da ser det ut til at jeg ikke har garasje lenger etter fredag så nå er det skruing på høyt nivå for å få bilen kjørbar og fin til imorra slik at jeg får kjørt den hjem... btw: er det noen som vet hvor oljetemperatur føleren til kjørekomputeren sitter? og hvilken farge det er på ledningen til den? min funker ikke, og skulle gjerne ha hatt den:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Er ikkje det den som går inn i sida på blokka? Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 hakke peiling:P Slenger ut noen bilder tatt av bilen i sommersolen, rett etter en fin vask.. digg å få av alt støvet:) husk, jeg er ingen fotograf og jeg bruker et dårlig kamera:P Så tok jeg en tur innom KG og lakken så helt syk ut der nede:P klarte ikke helt å få det med på bildet men Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 hadde gjort seg med polerte Porsche felger her ja... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Vet, kjipt at jeg måtte selge de, men sånn er det.. skulle gjerne ha testet de for å se hvordan det hadde blitt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Blir du sponsa av eye candy siden du skal ha sånne stickers? når jeg åpna panseret så hadde bare Shortshiften hoppet ut av hullet. slenger med bilde for å vise.. må finne på noe slik at den ikke ramler ut igjen Det skal stå en klips igjennom den stanga. Sånn som det gjør på den orginale.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Blir sponsa ja... Fant ut om det klipset ja:op: Har nå bestilt nytt tenningsbakstykke, da min driver å kødder, slik at jeg mister alt lys på bilen.. Oljelampa har også begynt å hyle og skrike, mens jeg har over 3 bar oljetrykk, så vet ikke hva som er galt.. om det er givern eller no..men skal prøve å bytte olje(må gjøres uansett) å håpe det hjelper Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kul bil. Blir bra når du får vekk kromlista rundt viduet, greide ikke se på annet en den=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 så bilen din på Rud vgs idag, litt mye støv på dashen men eller strøken bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 meget pen farge! ble jo en helt annen bil i sollys:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 så bilen din på Rud vgs idag, litt mye støv på dashen men eller strøken bil :P Interiøret ser ikke ut, er helt bomba der... må ta en skikkelig vaskerunde nå snart... Bilen din blir dritfet nå den og:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Må si bilen blei pen Regner med jeg ser deg rundt om i distrikte fra nå av da. Skal huske å blinke når jeg ser deg :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg