Joastarlet Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Ingenting skjer med den nå i jula, fikk regning fra skolen igår på 5000,- så den må betales nå. håper jeg får noe bilting eller penger i jula så blir det vell en ny bestilling av deler etter jul Noen som har noen erfaringer med http://www.awesome-gti.com/ ? Regning ifra skolen??? wtf? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 regning fra skolen? wtf? når jeg gikk kjøretøy så gjorde vi alt som vi ville på bilen våres :rolleyes: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hvor du går på skole hen'a? :rolleyes: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Noen som har noen erfaringer med http://www.awesome-gti.com/ ? Bestilte en god del deler fra de. Delen er veldig bra. Hadde god kontakt på mail, men det ble masse problemer da de sendte delen i flere pakker. Fraktselskapet rotet det til, slik at delen gikk frem og tilbake mellom England/Norge flere ganger. Fikk levert noen deler med moms krav på hele summen, og når neste del kom så var det samme momskrav igjen. Dette skjedde 3 ganger. Masse arbeid med å dokumentere at det allerede var betalt moms. Vis du bestiller i fra de, så spesifiser at alt skal sendes i en pakke. Koster litt for frakt også. Mener jeg betalte 50 Pund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Regning ifra skolen??? wtf? ja, fordi skolen har betalt for alt av bremser jeg har kjøpt, så nå må jeg betale tilbake skolen... Takker net, tror jeg skal bestille samco slanger( da de andre jeg bestilte fra england aldri kommer) og noen andre småting fra dem... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 åja.. sånn å forstå.. bilen må ut etter nyttår da? doh Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 takker:) ble fornøyd med lyktene, men kan hende de forsvinner hvis jeg får tak i noen rallye lykter. så hvis noen vet om noen som skal selges så send en pm til meg:) Har skjedd lite med bilen i det siste, holder på med bremsene, hvor alle bremserør er byttet. Kan vell si litt om hva jeg har gjort/skal gjøre med bremsene. *Nye skiver foran *Nye klosser foran *Nye skiver bak *Nye klosser bak *Nye calipere bak *Nye hjullagre bak *Alt av bremserør er byttet *Nesten alt av bremseslanger er byttet *Ny bremsekraftregulator(avlastningsventil) Er desverre dårlig til å ta bilder men her er noen av hvordan bilen er nå. Nye skiver Med blått lys Det var alt for nå. Bilen kommer ikke til å bli rørt før etter jul og da skal bremsene bli ferdig og nye foringer skal på plass Jasså, går kjøretøy på rud du ja, gikk skade/lakk i fjor, rustsveisa og fikk lakkert 2`ergolfen min der, du er heldig som fortsatt går på rud. Går almenn påbygg på rosenvilde, og har aldri kjedet meg så mye som nå på skolen. back to topic, fet bil ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jasså, går kjøretøy på rud du ja, gikk skade/lakk i fjor, rustsveisa og fikk lakkert 2`ergolfen min der, du er heldig som fortsatt går på rud. Går almenn påbygg på rosenvilde, og har aldri kjedet meg så mye som nå på skolen. back to topic, fet bil ;) Så bilen din endel på skolen ifjor ja, fet bil, kult med det sjakkmønsteret på den ene skjermen da:P Da har jeg endelig fått gjort mer på bilen. alt med bremser er ferdig, må bare stramme opp brekket litt. Kjørte bilen på en Bremsetester så alt funker som det skal. Imponert over at jeg faktisk fikk bilen opp på testern, leppa skrapa nedi hele tiden:D hehe Nå skal snart bilen opp igjen og alle foringene skal byttes us. Har også fått ordna lakk nå så det blir Red Candy allikavel! :hello: Foresten, er det noen som vet hva slags felger jeg har? står King på de og er 15", men det er alt jeg vet Er fortsatt på jakt etter 88' dører så skrik ut hvis du har noen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Den ble jo finfin:D Gratulerer! Gleder meg til å se hvordan fargen på den blir..Hvor mye er den senket? Hvilke felger skal du montere på den? Keep up the good work;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Takk takk, gamleeiern var litt usikker, men regna med at den er senka ca 60/40 eller no.. hvis noen golf eksperter kan se hvor mye den er senka så hadde det vært flott=) Det blir Keskin KT1 i 9X16", hvor eikene blir lakkert i rød candy og med krom kant:D håper det blir bra Ellers holder jeg på å montere nye foringer over hele dritten. drittjobb, men blir digg når jeg er ferdig.. er dessverre dårlig til å ta bilder men skal se om jeg ikke kan ta noen nå på mandag Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 nice ratt.. skal du selge? hvor kjøpte du det? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Rattet fulgte med bilen så vet ikke hvordan merke det er og hvor man kan kjøpe, nei. det skal ikke selges.. hvertfall ikke enda Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 må si ifra da! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Bra du jobber Jon, ring meg om du trenger litt hjelp da! Hadde ikke Orph noen dører da? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Takk takk, gamleeiern var litt usikker, men regna med at den er senka ca 60/40 eller no.. hvis noen golf eksperter kan se hvor mye den er senka så hadde det vært flott=) Det blir Keskin KT1 i 9X16", hvor eikene blir lakkert i rød candy og med krom kant:D håper det blir bra Ellers holder jeg på å montere nye foringer over hele dritten. drittjobb, men blir digg når jeg er ferdig.. er dessverre dårlig til å ta bilder men skal se om jeg ikke kan ta noen nå på mandag ser 40/40 ut det der... her har du sånn "ca" 60 senk *bilde fjerna grunnet omstrukturering på server* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg