Jokke_ Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 legger ut noen bilder av bilen til en kamerat av meg! Han har en 1982 Volvo 242 16V Turbo. som har blitt bremset og justert av TS motorteknikk! den ble da bremset til 433hk 530 nm på hjula med 1.7 i ladetrykk. Her er det noen bilder: Julbord Pöken måsta jo sitte snygt fan;) Her kommer noen bilder fra gatebil treff Også var han jo litt uheldig en dag i sommer da! Men han driver å pusser opp nå, har bytta tak blant annet! med takluke=) slik er den nå da, men blir slik som den var snart, så da blir det skrensing igjenn;) håper på mange kommentarer her!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Faen, moro å se slike bilder. To av de var ikke fullt så fine, men det andre :D Bra at han bygger den opp igjen. Flere bilder fra dagens tilstand mottas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Den bilen er drit fin! Mener jeg har vært på forspill med fyren en gang! Har /hadde han fjernstyrt "starting" på den..? så han kunne stå utenfor å starta den opp med en fjernkontroll? mulig det var noe defa greier. Går frescht også :popcorn Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Den bilen var så sykt fin. synd det med takinga, men den blir vel like fin igjen:). Ganske grom motor i den også da. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 digger det toppdekselet:D Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_ Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Den bilen er drit fin! Mener jeg har vært på forspill med fyren en gang! Har /hadde han fjernstyrt "starting" på den..? så han kunne stå utenfor å starta den opp med en fjernkontroll? mulig det var noe defa greier. Går frescht også :popcorn skal ikke se bort i fra at du har festa med han nei;) hehe. han har fjernstyring på den ja, en gang sto den i gir, men fikk løpt etter å stoppa den.. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 huff huff...nesten som man ikke får sove når en så pen bil blir ødelagt!Gikk det bra med motoren ja?Blir nok like pen når den er komplett igjen vil jeg tro!Har du mulighet til å ta flere bilder underveis?hadde jo vært litt skøy å følge med videre :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 skal ikke se bort i fra at du har festa med han nei;) hehe. han har fjernstyring på den ja, en gang sto den i gir, men fikk løpt etter å stoppa den.. hehe! Haha...stemmer det! da var jeg der! :???: Forspill hos johan på arneberg.. jeg kjørte en sølv grå 340! Men..han har sikkert gjort det flere ganger og :win Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_ Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Haha...stemmer det! da var jeg der! :???: Forspill hos johan på arneberg.. jeg kjørte en sølv grå 340! Men..han har sikkert gjort det flere ganger og :win Var faktisk den gangen jeg mente å;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Nydelig bil, synd med takinga, men dere fikk i allefall en fin anledning til å sjekke understellet. :) Hvordan gikk det med motoren, fikk dere skrudd den av før det event skjedde noe alvorlig Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 nydelig bil, synd med taking! DD- skilter, hvor er det? ser min volvo også er derrifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 nydelig bil, synd med taking! DD- skilter, hvor er det? ser min volvo også er derrifra! DD = Oslo sjekk denne linken : http://www.vegvesen.no/1046077049645/vegvesen-Page-SVVsubSideInnholdMal_1063969791516.html Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Fin bil... Ble litt stygg, men blir nok fin igjen Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 meget rå bil ja! får håpe den blir enda råere etter opprettinga :) Jokke_ : Har`n Kai Martin profil innpå her? hvis du vet hvem j mener? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_ Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 meget rå bil ja! får håpe den blir enda råere etter opprettinga :) Jokke_ : Har`n Kai Martin profil innpå her? hvis du vet hvem j mener? Nei han har nukk ingen profil her gett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg