Gå til innhold

Dre Racing volvo 242

Ranger emnet


Jokke_

Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice! tror jeg kommer oppom og kikker på den igjen snart jeg! hehe, må få sitte på med ford'n en tur og! foresten, er litt pen den 360'n i bakrunnen og da;)

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått kappet det panhardstaget... brutal senking.

kansje jeg heller skal bare sette spacere på ene sida, lur ide :)

 

da sparer du jo kr..hehe, du kan jo fylle deg en halv tank med bensin :D :D

meeen ville kanskje gått for en litt bedre løsning.. notin :drive2

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra Dre, visste det ville ordne seg! Stå på, gi deg ALDRI ! detta er bare så gromt at den bilen må vi ikke miste! Har jo sprengt flere girkasser med gamlemotoren tilogmed! Her er det skikkelige saker!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra Dre, visste det ville ordne seg! Stå på, gi deg ALDRI ! detta er bare så gromt at den bilen må vi ikke miste! Har jo sprengt flere girkasser med gamlemotoren tilogmed! Her er det skikkelige saker!

 

ALT årner seg! Men jeg burde gitt med for flere år siden.

fan mye problemer å dri det har vært. dette er 3.gang bilen hellakkeres på 2 år!

synd rette jobben tok litt lenger tid enn beregnet!

Men ikke alle biler som kommer unna med en taking heller :eddie

Bare å få slengt på no maling og montert den igjen nå, så er det videre på bremsing igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår