wicky124 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 fet tralle...når du er ferdig med din kan du starte på min..hehe..så forresten at du hadde noen POST kasser..hmmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hvordan går det med ledningsnettet Jokke? Post kasser ? hmm har vi ikke sett :P har en bunke sånne selv Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Nydelig! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Igår hadde jeg besøk av nitwlkr for å koble ledningsnett. Utfordringa er todelt. Jeg skal bruke et annet spedometer enn det som hører til ledningsnettet, samt at det ledningsnettet jeg har bærer preg av meget ivrige hobbyelektrikkerer. Nitewlkr kobla til den store gullmedaljen og tilslutt var det på tide å legge ting inn. i 04-tiden endte vi opp med å ha strøm til lampene bak den ene lampa foran. Vi fikk også lys og diverse varslelamper i dashen, men det gjenstår enda litt før vi er ferdige. Tusen takk for hjelpen nitwlkr Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 :hvaskjera men :boxers skulle ikke dere få motoren til å gå føre dere ga dere inatt da????:shake :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 samt at det ledningsnettet jeg har bærer preg av meget ivrige hobbyelektrikkerer. hehe, det er noe jeg kjenner igjen :D Vet ikke om det er nødvendig å si at det blir bra, for det har du hørt minst 1000 ganger før :) Gleder meg til neste update! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 i 04-tiden endte vi opp med å ha strøm til lampene bak den ene lampa foran. Hehe, det der hørtes kjent ut;) Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Idag fikk jeg kjøpt inn bensinslangene jeg mangler for å koble sammen de litt for korte bensinrørene med bensinfilter ol. Ellers fortsatte jeg på koblingsjobben Nitewlkr begynte på igår. Skjøta ledninger, la jord og herja verre helt til jeg fikk lys i alle lampene unntatt det høyre fjernlyset. Sjekket sikring og pære samt målte litt med multimeter før jeg og Nitewlkr (Denne gangen pr tlf) konstanterte at det sannsynligvis er ledningsbrudd i den koslige lille bunten hvor ALLE lysledningene fremover er samlet. Nitewlkr mumla noe om rele-kobling og at jeg ikke skulle bekymre meg om det, så da fortsatte jeg med å koble opp div ledninger inne i bilen så jeg kunne legge i teppet. Blei litt ivrig så jeg heiv inn dashen også. Fikk til og med kobla opp så taklyset slår seg på om man åpner døra :D *stolt* Etter litt veiledning fra Nitewlkr før han dro igår fikk jeg også avslutta koblinga av 78' instrumentet mot det noe nyere ledningsnettet og kan nå konstnantere at alle lys i dashen funker.. (Unntatt fjernlyslampa da... : bh : ) Fikk også hivd inn "dørsidene" bak som Nitewlkr ga meg igår ettersom mine er MIA Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Dette blir så bra! Liker godt det dashbordet du har! NYDELIG!!!! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 stilig dette her! Elektronikk er noe herk ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Idag monterte jeg alt i motoren. og forsøkte meg på litt mer kobling... Vrei om nøkkelen for å se om jeg fikk lys i ladelampa og slikt, men turte ikke mer når det begynte å ryke av ledningsnettet... Nappa av batteripolene og innså at jeg ikke er noe god på akkurat dette her... Må nok rekvirere litt mer eksperthjelp.... Inntil da, her er noen av de løse endene mine.. noen som klarer å indetifisere de? En annen ting, hørte ikke noe lyd fra bensinpumpa når jeg vrei om nøkkelen, noen som vet om det er slik at det skal sitte et eksternt rele til denne? Ledningsnettet tilhører en 83 gti... Uansett... klok av skade droppa jeg videre kobling av ledningsnett og bestemte meg for å heve bilen litt slik at jeg kanskje kan finner en høyde det går å kjøre med... Det blei til at jeg fjerna hjelpefjøra foran slik at jeg kunne tippe inn hjula litt mer i overkant. Litt usikker på om jeg faktisk skrudde den opp i det hele tatt foran.. i mine øyne ser den faktisk lavere ut foran.. Mer plass til hjula blei det ihvertfall.. Heva bilen en cm elns bak ihvertfall, så slik ser det ut nå.. Hva tycks? Kan jeg kanskje skru den litt ned igjen bak? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jolle Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Denne høyden _ser_ i alle fall bra ut. Om den skal gå an å kjøre med? Vent til telehiven i Bærum har blitt utbedret i alle fall... Glad påsk! Siter "litt til har vel aldri skadet noen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Tror jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. 3 og 5 mm spacere hos Biltema koster 29,90 for paret. Tror det kan være lurt, om du ikke ønsker å kantkjøre felgen på demperne. Tror du skal gå klar av buene også med 3 mm... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Tror jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. 3 og 5 mm spacere hos Biltema er noe jeg ville holdt meg LANGT unna!!! :D Vi prøvde det på en Passat til en kompis... aldri igjen! ;) Høyden på bilen nå ser bra ut. Så da må du få det kjørtbart på en eller annen måte. Kan jo ikke heve igjen ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Tror jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. 3 og 5 mm spacere hos Biltema er noe jeg ville holdt meg LANGT unna!!! :D Vi prøvde det på en Passat til en kompis... aldri igjen! ;) Med fare for å forsøple tråden til Joachim spør jeg om du kan forklare -hvorfor- du ikke vil anbefale disse..? Jeg har dem selv på toergolfen. Funker helt fint. Skal ikke gå an å sette dem skeivt heller, så lenge man setter boltene gjennom riktig hull. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg