Gå til innhold

G40 motor i Golf?

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Men det kan vel bare sveises på, eller lage til et. :)

Blir nødt til å undersøke litt mer om det, for det frister bare mer og mer...

 

Hvor bør man lete etter motorer? Siden de er så sjeldne i Norge.

 

Det er selve festet mellom motor og "karossen" :D som er spesielt

 

Let etter motor i Tyskland/Sveits/Østerrike fra rundt 1000 EUR for bare motor er ganske vanlig, så trenger du hjerne, ledningsnett, gearkasse og bremser

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var snakk om 15 laken! Skadet på høyre hjørne foran og bulk i taket. Tror ikke karrosseriet er noe å samle på men ser ut som om alt annet er intakt!

 

En polo er jævla myk i karroserietå den "bulken" i taket er ikke noen bulk bare plata som har gitt litt etter. Tydeligvis er Andreas_1 "verdensmester" å vet bedre enn karroserifolka som har sett på bilen å har sagt at den er ingen problem taket kommer når du trekker ut fronten. Merkleig at det går ann å kondemnere en bil etter å ha sett et bilde.

64 1500S Notchback

71 Manta S

74 Harley Davidson XLCH

80 Vespa Bravo

89 Mazda RX7 Turbo2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for all del ikke noe vondt ment mot deg. Det eneste som gjør at en bil blir kondemnert er at forsikringselskapet ikke er villig til og betale kostnadene av reperasjonen. Min lokale VAG opretter sa at taket var ingen problem å at det kom automatisk me rettinga, vill nesten påstå at han har mer peiling enn di fleste her inne. Vertfall når dere bare har sett bilde av skaden, den ser mer brutal ut enn den er. Uanz så var spørsmålet om hvor han fant en motor ikke om bilen min kunne rettes. Men nå syns jeg folk skal snakke om andre ting enn bilen min det er tross alt ikke min tråd. Videre snakk om min bil blir ikke besvart. :hvaskjera

 

Laaars: Send meg PM vist du er intressert.

64 1500S Notchback

71 Manta S

74 Harley Davidson XLCH

80 Vespa Bravo

89 Mazda RX7 Turbo2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår