Gå til innhold

Dennik

Bruker
  • Innholdsteller

    90
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Sandnes, Norway

Dennik's Achievements

  1. Alle biler trenger jo service å vedlikehold, og service intervaller på oljeskift og alt ellers er ganske likt på ein wankel og stempelmotor. Kjører manta til dagligbil jeg, gammal opel motor går uanz :) Skulle jeg hatt en cossie måtte det vert for og selge den og tjene noen penger.
  2. Escort cossie er som og kjøre en vanlig escort med litt mer effekt, alle som har kjørt en escort vet det er noe dritt og kjøre. Jævli ubehagelig sittestilling/kjøreposisjon. Rx7 er og blir en sportsbil og kjørestillingen er deretter. + FORD = FireObligatoriskeReprasjonerDaglig. (leier mekkelokale med en som har escort cossie)
  3. Du har PM ang diffbrems.
  4. Hahaha fk olja er levert av statoil norge samme som biltema olja. OLJE MOTOR SS 4L FK STATOIL NORGE A/S Biltema er blitt testa og var en av di beste og den billigste oljen. Men smaken er som baken.
  5. Ja d hadde jo mye med tråen å jørr va ein bil ann spurte itte isje at du sko klaga på rettskriving. Bibelronker og lærer kansje? Ta dg ei pølsa å chill :mat Me tanke på at han som la inn e fra sandnes ser eg isje probleme ditt.
  6. Har 75% ZF diffbrems vist du er intressert ikke trimming men like viktig vill jeg si :D Kjøpte feil på ebay. Skal ha gått mindre enn 10K kmt etter overhaling. PM vist intressert.
  7. Ala Hillmersson mantan ja. Eg kjøre me turbo nå og eg har fullt ladetrykk på 2400-2500 vist eg kjøre et gir med litt belastning, nå e jo dette på ein wankel med twinspool turbo så blir litt feil og sammenligna. Men turbo fremfor porting av g-lader e eg 100% sikker på at folk blir fornøyd med. Du porte jo isje ein g-lader for og ligga å putra på 2000 omdr eller å trekka ein hengar. vill tippa 90% av di med lader kjører høye turtall.
  8. Ja for g-laderen e jo så sinnsykt effektive. I g40 min va der ikke no serli ladetrykk før 2500. men uanz koti ann begynne å bygga trykk e jo alt itte turbo. fins jo turboer som snurrer opp fortere enn g laderen klarer og lade trykk. forhistorisk med at kompressor virker bedre enn turbo. og nå i tilleg en turbo er mye mer holdbar så blir jo regnestykket enkelt. turbo kittet koster jo ca det samme som en råtass porting og første øverhaling etter denne. Men eg vett jo at disse g-lader freaks meine kompressoren er det beste uanz, å når i tilleg Polo Classic tjene merr penga på at folk kjøre med lader så han kan øvehala så sette eg ? med koffår han ska bryda inn i alle tråder og driva g-lader propaganda. Skriveleif å at eg skrive på dialekt kan du bare ha for dg sjøl. Vill du ha mye dreimoment på lave turtall så kjøbe du ein diesel. :driving
  9. Til alle dere som kjører med G-lader..... Kast den i bosset og kjøp turbo.:thumb Er som natt og dag når det gjelder effekt. Gamle laderen til Rallye ladet 1.3-1.4 bar og turboen ladet nå 1.1 og det føles som du får dobbel effekt med turbo. :iconsm <------ Eg har turbo på mopeden.
  10. Om du e shemale shelli?
  11. Er vell gjerne litt billig. Men er jo lov å by høyere :cook Skal gi bilen en vask og ordne noen bilder i mårrah.
  12. Pris:25000/bud KM:286000 4/01-2007 Mob nr:90963438 Mail: dennis_brand_@hotmail.com Har nå planer om å selge min 92mod passat vr6, dette er en orginal vr6 og ikke ombygd. Noe stensprut på frontplate og panser men ellers er bilen grei. bilen har godt langt men er ganske nøye på å skifte og peile olje så er ikke noen ulyder i motor eller girkasse. Den er nettop eu godkjent uten feil. Bilen er chippet men orginal chip medfølger, dårlig sommerhjul vinterhjul er bra mønter i men lite pigger igjenn (slipper knaselyd) :thumb merke Michelin Ivalo. Slitt førerstol (sidestøtte mot døren). Har vært abs på den men abs agregatet gikk i stykker og koster 26000 nytt så er bygd om til bremsekraftforsterker. Ekstralykter er demontert. Avtagbart hengerfeste. Orginale gulmatter på gulv i bil og bagasjeromm. Fin og fast og kjøre. Kan byttes i noe annet gøy, helst bakhjulstrekk. Dennis
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår