Gå til innhold

Anbefale Opel til 30k?

Ranger emnet


ZpiFF

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

om du skal ha vectra a gå for 93-95 modeller pga antirustbehandling.

Kan også se etter en Omega A til 30.000,- burde få en brukende til den prisen.

 

Til deg som sier strøken Ascona B til halvparten og Kadett C med C20let til 30.000,- GI MEG LINKENE SÅ SKAL JEG HANDLE NY BIL I DAG :P

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal ha vectra a gå for 93-95 modeller pga antirustbehandling.

Kan også se etter en Omega A til 30.000,- burde få en brukende til den prisen.

 

Til deg som sier strøken Ascona B til halvparten og Kadett C med C20let til 30.000,- GI MEG LINKENE SÅ SKAL JEG HANDLE NY BIL I DAG :P

 

 

Klart en får Ok Ascona B til den prisen... De har jo synket 5k i verdi de siste tre åra..

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=899992

899992-bilde1-bilde005.jpg

10k... ok det... for en antat herje bil med sveisa sperre... og sliten 2,2i, samt en haug med motorer ol.. samt manta 1,8 clutch hus som en lett selger for 700kr.. Verdt det. JA..

 

For dem som vil ha delebil!!!

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=891402

891402-bilde1-05.10.200517_25_0001.jpg

2k er vel oki pris for delebil...

 

Og så noe som er mere enn støken.. Så kalt NYDELIG STYKKE TYSKPRODUSERT KVALITET!!!!

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=883932

883932-bilde1-robiltreff02017.jpg

 

Kadett C:

 

Fant denne.. heyyou

884298-bilde1-bilderavbussogbiler239.jpg

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=884298

Taket ser helt. Så er jo bare å sveise inn ny front.. Har du evnene så kan du få en bil verdt 40 000kr for 30 000kr... hehe. Selger du den da så har man tjent 10k. og selv kjøperen vil være stor fornøyd...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 000.- for det der vraket må man jo nestn kunne si.. Syns d va BLODPRIS

884298-bilde1-bilderavbussogbiler239.jpg

Kadett c med let? Bare motorn koste 20 000, å kossn skal du få en kadett c som har bra nok drivverk å bremser som tåle den her motorn til 10 000? Viss du finn d så har du nokk skutt gullfugeln.. hellothere

 

hvem sa at'n absolutt måtte putte i c20let? holder jo med C20XE eller 2,4CIH med de riktige delene. Og slikt får en for 10k. Når det kommer til understel blir det fort penger på kadett. Da 1,6 forstillinga ikke er av de letteste å få tak i. 1,2l bakakselen går det mange av.. hehe. Det blir hva en gjør det til...

 

Veit om enda en coupe, den tror jeg du kan få billigre, men det er en utslitt svensk rallybil som ikke er vært tollet inn. Den ser værre ut...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem sa at'n absolutt måtte putte i c20let? holder jo med C20XE eller 2,4CIH med de riktige delene.?

Du sa kadett med let.. E abselutt ingenting galt med c20xe å 2,4CIH..

Syns bare det hørtes litt merkelig billig ut, kadett c med let for 30 lappa..

Dette er hva en får for 30k:

Commodore A

Commodore B GSE

Ascona B strøken for halvparten

Kadett C med c20let... hehe. men så var det forsikringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa kadett med let.. E abselutt ingenting galt med c20xe å 2,4CIH..

Syns bare det hørtes litt merkelig billig ut, kadett c med let for 30 lappa..

 

joa, c20let er dyrt. Men husk at i tyskland får en dem jo for 20k om en leter litt. og en ok kadett får en til 10k i Norge... hehe. For 25k får en jo cossimotor å hive oppi. Men Ford i Opel er jo skjelsord.. hehe

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jess da, da var det gjort (riktignok for en måneds tid siden men uansett). Valgte å gå for driftsikkerhet (litt jaffal) fremfor den gode gamle harrystatusen så det ble en Opel Vectra 95 modell. 2 liter spruter og hele 115 hest. Nesten strøken foruten noe overflaterust jeg skal ta i løpet av høsten profesjonelt.

 

Utover vinteren og våren skal den pyntes litt på så bare å komme med tips og ideer. Gjerne når det gjelder litt ekstra effekt også.

 

vectra.jpg

 

vectra2.jpg

 

vectra3.jpg

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår