Gå til innhold

!!! Første test av Bugatti Veyron 0-300km/t 16,7 sek.!!!


Dawg Dee-Lux

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan skal de stoppe faenskapet? Syns jeg ser for meg bremsene gløder bra etter et par harde nedbremsinger på bane... Takke meg til Det store Egget :win
Bremsefallskjerm?

 

"As the Mercedes SLR, the Veyron also comes with an air brake as the rear wng flips up vertically producing 300kgs of downforce at the rear and so an decellartion of 0.6g to come to halt."

 

Ikke fallskjerm, men flaps :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"1250 Nm from 2200 rpm, even in 3rd gear all 4 wheels would spin in the wet if the ESP would be switched off. "It is forgiving and easy to handle but deserves a lot of respect."

1250 nm! :omfg det er sykt.

og faktisk mindre enn hva mercedes CL/SL/S 65AMG hadde orginalt..

men så måtte de detune den en del ettersom de ikke klarte å lage sterk nok girkasse ahahahhaha ahahahhaha

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

top gear har jo allerede "slakta" den.. de skulle få teste den etter det var fiksa på noen "småting" der.. styringa og bremsene...

 

jeg har en film av testkjøring hvis noen vil legge den ut... (ikke fra top-gear da)

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og faktisk mindre enn hva mercedes CL/SL/S 65AMG hadde orginalt..

men så måtte de detune den en del ettersom de ikke klarte å lage sterk nok girkasse ahahahhaha ahahahhaha

 

Samme problemet har de med Veyron, dreiemomentet er mye lavere enn potensialet, dessuten har aldri CL 65 AMG hatt 1250Nm "orginalt", den har utelukkende blitt levert med 1000Nm.

 

DSG kassa - som skiller denne bilen alle andre superbiler med å faktisk ha en girkasse som faktisk fungerer - koster like mye som en fullspekket Phaeton i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh, skyt meg gjerne hvis jeg tar feil, men 0-200 på 7,3 sek, burde ikke det tilsi en kvartmiltid på rundt 9-9,5sek? det er jo sjukt!

 

Den klarer det nok på over 10sek.. Rune ydstebø bruker 6.2sek opp til 200 og han kjører høye 9ere..

 

Skulle vært morsomt å sett en stolt Weyron eier ete støv etter Ydstebø eller Bakke sine diskre C5ere.

 

Trur Ydstebø slår Weiron med 1 sekund til 200 med bakhjulstrekk.

 

Stemmer det ja. Han har jo sykt med hjulspinn også i startene, han har vell akkuratt fått grep når han paserer 200:p

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært morsomt å sett en stolt Weyron eier ete støv etter Ydstebø eller Bakke sine diskre C5ere.

 

Trur Ydstebø slår Weiron med 1 sekund til 200 med bakhjulstrekk.

 

http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=9505

 

Sjekk videoen i galleriet, legg merke til lyden, og ikke minst den totalt ubesværte akselerasjonen på slutten av videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-300 på 14blank sprakk det og gitt.

Må si jeg har blitt temmlig skeptisk til denne syke bilen etter alt tullet som har blitt.

Lansering utsatt om og om igjen, toppfart endret fra 400+ til max 350kmt tilbake til 400kmt, vekten høyere og høyere... Bilen på fremvisning for alle rikingene på Laguna Seca snurret faen meg 3 ganger med proff bak rattet!

 

Antar at det ikke er så veldig lett å lage en bil med 100 hk som fungerer like godt på bane som til og fra butikken. Er en grunn til at det stort sette kun er et fåtall bilprodusenter som klarer å lage personbiler med 500 hk og oppover og beholde kjørbarheten og driftssikkerheten. Blir liksom ikke så aktuelt å be en kar som har kjøpt bil til 10 mill å si at han må belage seg på å mekke like mye som på en rallycrossbil... ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår