Gå til innhold

Golf gti rabbit??

Ranger emnet


Trimkongen

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje litt barnslig svar, men med mindre du har eid bilen siden den var ny så kan du på ingen måte vite om stolene har vært bytta eller ikke...

 

Men uansett... Dersom de faktisk har sitti i bilen siden den var ny så er det første gang jeg har sett en Rabbit med de stolene.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interiøret som står i rabbiten er helt likt det røde og svarte på bildene.

Men etter som je har forstatt så har det vært mangen folk og skrudd på denne golfen oppgjenom tidene så om dette er det orignale innterrøret i bilen skal jeg ikke garantere. kan ta noen bilder av prosjektet og poste.. trenger foresten noen deler til bilen.. ett speedo, og en ny lysbryter.. noen som har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, siden eg blei født i 84 så har eg nok ikkje eigd an siden an va ny... men ette d eg har sjekka med tidligere eiere så har d alltid vert dei stolane i. Så gratulera... Rart at ingen kan tru meg når eg seie noe her...

 

Dørtrekkene er selvfølgelig også fra Rabbit ser jeg... Bare støtter meg til Dinglevims jeg... Rabbit er ikke levert med GTi-stoler, og det du har er GTi-stoler...

 

Og det er jo et pluss for din bil, så jeg skjønner ikke hva du fyrer deg opp for... Selv om de har vært byttet en gang i tiden... assman

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, d sørtrekket e ikkje orig. fordi den har vert kresja på den siå. d orig. dørtrekket har eg ligende... men trudde kje d va d så va diskusjonen da...

 

Dei setene e originale i den bilen... enlkelt og grett..

 

Og ikkje kom å sei at då e d kje ein orig. rabbit, for då syns eg d e rart at den står som rabbit i vognkortet o.l...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bytta stoler i den Golfen for en tid tilbake. Er riktig det som Diglevims og Polardego sier. Rabbitt hadde "vanlige" seter med gti mønster og farger.

 

I min einser GTI som jeg hadde tidligere var det gti seter. X-svogeren min hadde Rabbit, han hadde nøyaktig samme mønster på setene som meg, men kun vanlige seter. Ikke noe sidestøtte osv.

 

Så min tanke er jo at denne har hatt interiørbytte tidligere.

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interiøret som står i rabbiten er helt likt det røde og svarte på bildene.

Men etter som je har forstatt så har det vært mangen folk og skrudd på denne golfen oppgjenom tidene så om dette er det orignale innterrøret i bilen skal jeg ikke garantere. kan ta noen bilder av prosjektet og poste.. trenger foresten noen deler til bilen.. ett speedo, og en ny lysbryter.. noen som har??

Har begge deler.... men det er to forskjellige utgaver av lysbryteren (forskjellig plassering av "pinnene" til instrumentlyset så ta gjerne bilde og send slik at jeg kan sjekke hvilken du har)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påstår at de siste modellene av golf 1 gti rabbit fikk litt av vært da,

en kamerat av meg har rabbit med både kjøre computer, tona ruter og ekte gti stoler, å den bilen har vært i familien siden sent på 80 tallet, kan selvfølgelig være bytta før det da men, kan jo være de bare kasta de de hadde igjen på lager inn i noen av rabbitene for å bli kvitt det

 

mvh Joakim

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt at mange av Rabbitene ble kasta sammen for å bruke opp det siste som var av deler, så utstyrsnivået er forskjellig fra bil til bil.

Noen har soltak, andre ikke. Noen har kjørecomputer, andre ikke osv.. osv.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår