Gå til innhold

Reodor F: Volvo 850 - Volvo 850 S2+

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
må inrømme at jeg titter innom prosjektforumet daglig bare for å se etter updates her. Håper virkelig det skjer noe snart, Herr Felgen!

 

Det håper jeg også. Var innom Turboed1 og tittet på toppen for noen dager siden. Den er i ferd med å få nye ventilstyringer som siste hånd på verket. Styringene på innsugssiden må brotsjes noe for å passe ventilene. Riktignok har hele ferien min gått uten at jeg har fått gjort noe på bilen, men jeg bruker å være produktiv på høsten...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også. Var innom Turboed1 og tittet på toppen for noen dager siden. Den er i ferd med å få nye ventilstyringer som siste hånd på verket. Styringene på innsugssiden må brotsjes noe for å passe ventilene. Riktignok har hele ferien min gått uten at jeg har fått gjort noe på bilen, men jeg bruker å være produktiv på høsten...

 

Tør jeg spørre når unga dine er laget siden du snakker om produktivitet på høsten...

En forklaring på hva brotsjes er hadde vært fint.

Det er vel ett fint navn på tilpassning på vinkler og kurver i setet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forklaring på hva brotsjes er hadde vært fint.
Reodors nye styringer er ikke som originalt... De er 6,96 mm,hvilket hans nye eksosventiler passer til da de er 6,94. Men de originale ventilstammene er 6.965mm... og presspasning blir litt trangere enn selv jeg liker de...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spørre når unga dine er laget siden du snakker om produktivitet på høsten...

En forklaring på hva brotsjes er hadde vært fint.

Det er vel ett fint navn på tilpassning på vinkler og kurver i setet???

 

Godt det er trangt når høsten nærmer seg og Reodor begynner å bli produktiv...:confused:

 

Mine barn er uten unntak unnfanget (produsert) i første halvår, så det kan umulig være dette jeg hadde i tankene... ;)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vel, jeg har ventet på toppen en stund nå og det gjør jeg fortsatt... Får ikke gjort noe i motorrommet før jeg kan montere motoren med topp. Først da kan jeg modifisere innsuget og lage grenrøret.

 

Hva soling angår er min hudfarge kefirblå...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår