SHN-Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Rapport om Haiens pustemekanisme avgitt. :) @ Naginata: omtrent ittno'. Bortsett fra på helt lave turtall hvis avgass er relevant (dvs krav). All duty-cycle for dysene over rundt 40% (270-280º kam) skjer jo i en stengt kanal... Jess og en fin litn prat vårt kjære biltrangsynte og løst å fast ;) Men dette betyr jo ikke at det nødvendivis er så gunstig og montere dysene opp mot innsuget ;) hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Men dette betyr jo ikke at det nødvendivis er så gunstig og montere dysene opp mot innsuget ;) hehehe Du vet... drivstoff under 3 bar trykk som spruter inn i en kanal i en stråle... og deretter headbanger inn i taket på kanalen,sliter ikke akkurat med spredningen av dråpene.. ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Du vet... drivstoff under 3 bar trykk som spruter inn i en kanal i en stråle... og deretter headbanger inn i taket på kanalen,sliter ikke akkurat med spredningen av dråpene.. ;) stemmer jo det ;) men en stråle hørtes mere ut som dårlie dyser :p Skjer det noe mere her a reodor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Dæven... Trodde ikke du skrudde på bil jeg;) Nå må jeg ærlig innrømme at jeg er imponert altså:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Dæven... Trodde ikke du skrudde på bil jeg;) Nå må jeg ærlig innrømme at jeg er imponert altså:) Er det meg du har i tankene DRFT? I så fall må jeg jo si at, joda det hender jeg trakterer både skrujern og skiftenøkkel :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Meget imponerende motorbygge må jeg si, gleder meg til å se resultatet.. Nok en så interesant tråd at det blir lite tid å sove på x( :D Du fortjener forresten navnet :D:lol: Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Siste nytt fra vognskjulet: Av VWgolf1 her på forumet har jeg kjøpt ei reserveblokk med veiv og annet nips. Det er kjekt å ha hvis (når) jeg havarer motoren: Her henger den sammen med storebror: I tillegg jobber jeg litt med å få servopumpa fra Audi til å passe på slangene fra Volvo. Det er like gjenger, men hullet og tetteflatene nedi der er annerledes. Skal få laget en overgang, men denne gangen skal jeg holde kjeft om at det gjelder bilservo :D Jeg har også festet braketten til hallgiveren på kammen, men det har jeg ikke noe godt bilde av. Den kan imidlertid skimtes på bilde nr 5 i dette innlegget. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Fy faen, for et prosjekt, ser ut som du har peiling på det du driver med ja:) Navne passer bra til deg:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhoon_ Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ganske vilt prosjekt ja... Har vært passiv medlem her på forumet ei god stund nå, men har vært innom å lest endel når jeg har hatt tid, å jeg må si at prosjektet til reodor, E-30 Big har fanget interessen min mest... Også han som har en rød Granada med V8 (husker ikke helt hva han kallte seg i farta). Siter Typhoon_ ------------------------------------------------ Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Også han som har en rød Granada med V8 (husker ikke helt hva han kallte seg i farta). 351RS tenker jeg du tenker på :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhoon_ Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 351RS tenker jeg du tenker på :) Jeg tenker du tenker rett der ja... Satt på jobb å leste igjennom hele tråden hans, og ja jeg jobba faktisk innimellom også... Siter Typhoon_ ------------------------------------------------ Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doc'en Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Har du gitt deg med denne ? beklager viss jeg bringer opp noe gammelt her :) er bare veeeldig nysgerrig :) Siter Toyota MR2 MK2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Tviler på at Herr Reodor gir seg med det første.. Han skulle jo innføre drifting med fremhjulstrekk bla.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doc'en Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hehe okei, får vel bare og vente i spenning da vel :driving Siter Toyota MR2 MK2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei! Satt å leste gjennom tråden din, så du hadde anskaffet 2 nye servopumper, pga problemer med tess som ikke ville lage slanger osv, men lager ikke de slanger som tåler hydraulikkolje? trodde det var værre, vet hydroscand lager slanger som tåler hydraulikk... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg