Tombra Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 jeg kan love dere at 2010 blir året da minst ett av mine bilprosjekter skal fullføres. Dristig påstand å komme med det der sjef! Vi ønsker lykke til og håper redskapen holder :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Takk som byr folkens! jeg kan love dere at 2010 blir året da minst ett av mine bilprosjekter skal fullføres. Dersom alt går etter planen tar jeg nok en ny tur utenriks, men det skjer ikke før i 2011. Skattefordeler og slikt vet dere... Morsomt å følge med i tråden her!:) Du og Bjørn er litt av et team!:D Bjørn kan sakene sine og vel så det.. År 2010 blir året hvor minst et av dine bilprosjekter skal fullføres.. Og jeg vet hvilket!:D Tahoe!:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Morsomt å følge med i tråden her!:)Du og Bjørn er litt av et team!:D Bjørn kan sakene sine og vel så det.. År 2010 blir året hvor minst et av dine bilprosjekter skal fullføres.. Og jeg vet hvilket!:D Tahoe!:op: Hysj Tyskertøs. Dette er Cosmic Top Secret informasjon :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hysj Tyskertøs. Dette er Cosmic Top Secret informasjon :D Sånn åFÅSTÅ. *Mouth closed* ;) Alt står bra til i leiren ellers da? :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Sånn åFÅSTÅ. *Mouth closed* ;)Alt står bra til i leiren ellers da? :) Det faktum at jeg svarer her får være tegn godt nok på at alt står bra til i "leiren". Det er hvertfall godt og varmt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Det faktum at jeg svarer her får være tegn godt nok på at alt står bra til i "leiren". Det er hvertfall godt og varmt... Sant nok.. Har mr. motortrimmer fått på diff.bremsen ennå da? Eller.. han har vel ikke tid nå, virker som om han har mer enn nok å henge fingra i... Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Fra min medsammensvorne, Turboed1, har jeg fått følgende bilder fra operasjonssalen: Jeg er forresten en snartur hjemme på besøk i gamlelandet nå, men det varer ikke lenge før jeg atter setter nesa og resten av kroppen mot varmere breddegrader. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Hvordan er det med pizza og brus-klubbmøter mens du enda er hjemme i gamlelandet? Mener Flåklypa Entusiastforening hadde noen møter i "gamle dager"... :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Ludvik stiller opp på styremøte. Det må drøftes litt igjen! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 er disse wasa-etuiene konstruert slik at awd er mulig ved å bytte bakstilling og henge opp mellomaksel, eller er må det grøvere arbeid til? sånn i tilfelle det skulle bli litt vel røykfylt i kupéen selv med diffbrems på plass... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Hvordan er det med pizza og brus-klubbmøter mens du enda er hjemme i gamlelandet? Mener Flåklypa Entusiastforening hadde noen møter i "gamle dager"... :D Ludvik stiller opp på styremøte.Det må drøftes litt igjen! Styremøte i Lokomotiv Flåklypa hadde vært digg. Det må i såfall bli søndag eller mandag om ei uke. Jeg drar til ørkenlandet tirsdag 11 og før det skal jeg en svipptur til Praha for litt seriøs Skoda-spotting. Her er forresten et selvportrett av sykkelreparatøren tatt under krevende kamphandlinger: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 er disse wasa-etuiene konstruert slik at awd er mulig ved å bytte bakstilling og henge opp mellomaksel,eller er må det grøvere arbeid til? sånn i tilfelle det skulle bli litt vel røykfylt i kupéen selv med diffbrems på plass... Jeg kjenner til de som har bygget om FWD til AWD, men da må det blant annet byttes girkasse og sveises fast festebraketter for AWD-bakstilling. På dette kjøretøyet er dog FWD godt nok. Dessuten har det ikke blitt levert TDI AWD, så girkassa finnes ikke. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 ludvik stikker til estland 11. har fri mandag og søndag 9 og 10nde. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hvordan går det med tjenesten for fedrelandet da Reodor? :) Noe fremgang på 850 ellers da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Hvordan går det med tjenesten for fedrelandet da Reodor? :)Noe fremgang på 850 ellers da? Ørkentjenesten er avsluttet for denne gang. Har akkurat kommet hjem etter en noe støyfull tur i C-17 via Dubai. Så får vi se hva de neste ukene vil bringe av bilrelatert stuff... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg