Gå til innhold

Reodor F: Volvo 850 - Volvo 850 S2+

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Takk som byr folkens! jeg kan love dere at 2010 blir året da minst ett av mine bilprosjekter skal fullføres. Dersom alt går etter planen tar jeg nok en ny tur utenriks, men det skjer ikke før i 2011. Skattefordeler og slikt vet dere...

 

Morsomt å følge med i tråden her!:)

Du og Bjørn er litt av et team!:D

Bjørn kan sakene sine og vel så det..

 

År 2010 blir året hvor minst et av dine bilprosjekter skal fullføres.. Og jeg vet hvilket!:D

Tahoe!:op:

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å følge med i tråden her!:)

Du og Bjørn er litt av et team!:D

Bjørn kan sakene sine og vel så det..

 

År 2010 blir året hvor minst et av dine bilprosjekter skal fullføres.. Og jeg vet hvilket!:D

Tahoe!:op:

 

Hysj Tyskertøs. Dette er Cosmic Top Secret informasjon :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn åFÅSTÅ. *Mouth closed* ;)

Alt står bra til i leiren ellers da? :)

 

Det faktum at jeg svarer her får være tegn godt nok på at alt står bra til i "leiren". Det er hvertfall godt og varmt...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fra min medsammensvorne, Turboed1, har jeg fått følgende bilder fra operasjonssalen:

 

DSC00061.jpg

 

DSC00053.jpg

 

DSC00055.jpg

 

DSC00054.jpg

 

DSC00058.jpg

 

DSC00050.jpg

 

DSC00056.jpg

 

Jeg er forresten en snartur hjemme på besøk i gamlelandet nå, men det varer ikke lenge før jeg atter setter nesa og resten av kroppen mot varmere breddegrader.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med pizza og brus-klubbmøter mens du enda er hjemme i gamlelandet? Mener Flåklypa Entusiastforening hadde noen møter i "gamle dager"... :D

 

Ludvik stiller opp på styremøte.

Det må drøftes litt igjen!

 

Styremøte i Lokomotiv Flåklypa hadde vært digg. Det må i såfall bli søndag eller mandag om ei uke. Jeg drar til ørkenlandet tirsdag 11 og før det skal jeg en svipptur til Praha for litt seriøs Skoda-spotting.

 

Her er forresten et selvportrett av sykkelreparatøren tatt under krevende kamphandlinger:

 

DSCN3077.jpg

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er disse wasa-etuiene konstruert slik at awd er mulig ved å bytte bakstilling og henge opp mellomaksel,

eller er må det grøvere arbeid til?

 

sånn i tilfelle det skulle bli litt vel røykfylt i kupéen selv med diffbrems på plass...

 

Jeg kjenner til de som har bygget om FWD til AWD, men da må det blant annet byttes girkasse og sveises fast festebraketter for AWD-bakstilling. På dette kjøretøyet er dog FWD godt nok. Dessuten har det ikke blitt levert TDI AWD, så girkassa finnes ikke.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Hvordan går det med tjenesten for fedrelandet da Reodor? :)

Noe fremgang på 850 ellers da?

 

Ørkentjenesten er avsluttet for denne gang. Har akkurat kommet hjem etter en noe støyfull tur i C-17 via Dubai. Så får vi se hva de neste ukene vil bringe av bilrelatert stuff...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår