Gå til innhold

Nøkler i bagasjen. kadett b..

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

jeg finner ikke nøklene til bilen.. har sterk misstanke om at de ligger i bagasjen.. mn bagasjen får man bare åpna med nøkkel:S noen som har en idè om ossen jeg kan få ut nøkelene:S

takker for alle svar:)

 

kan kanskje fungere med å ta ut bak setet.. jg har tatt ut sitte delen.. mn ossen får jg ut ryggen??

har driti meg skikkelig ut nå asså. puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. oki.. tenkte ikke på å prøve andre nøkler jg:P:P :hammer

takker for hjelp.. nå stikker jeg ned i garasjen å ser om det funker.. hvis ikke, så må dere finne på noen flere løsninger.. jeg har prøvd å "dirke" opp låsen md en spiker å en ståltråd.. mn d slutte jeg fort med da det komm folk forbi å kikket rart på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gammal opel er ikke verdens sikreste bil nei:D Heldigvis vil kanskje noen si?

 

gjelder vel gamle biler generelt som har gått et stykke vil jeg tro. den gamle saab 900 i'en min med over 250 000 på klokka kunne jeg åpne med en ispinne, og starte med husnøkkelen. Hørte også at det var en tyveriliga i trondheim for noen år siden som hadde spesialisert seg på å rappe saab 900 turboer. Felles for alle var visst at de hadde gått over 300 000 km:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min onkel fortalte at han pleide å kødde med parkerte kadetter når han var ung, han ga de et dunk ved siden av bagasjelokket en plass og det åpnet seg, så la han inni f.eks kjegler fra arbeidsområder og sånt :D se for deg gamlingen som åpner bagasjerommet og finner noe sånt :D

 

ontopic så var det det med å slå på luken så åpner den seg eg tenkte på..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke i kadetten.. det en fin stor X md metal som går sammen med hatthylla.. men takk for tipset..:)

 

Hehe.. Opplevde det samme sjøl for et år eller to siden. Me stoppa midt oppå hemsedalsfjellet og pappa'n skulle ha et eller annet i bagasjerommet. Låste opp, la nøklene oppå en bag, fant det han skulle ha og smellte igjen lokket.

:hammer

Å der sto han å banna, mens jeg sto å holdt på å le meg skakk.....

Så ka gjør man da midt oppå fjellet?

Hiver ut setene, (det er en sånn x bak setet her og) brekker i stykker en sånn masonittplate og drar ut all bagasjen... plagg for plagg, fikk jo faen ikke ut en full bag. (me sto langs hovedveien å folk kikka veldig rart på oss...)

Så tilslutt fikk me øye på nøklene som lå helt bakerst, nådde dem jo fan ikke med handa....

Men fikk til slutt fiska dem ut med en pinne....

Gjekk det og..

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Opplevde det samme sjøl for et år eller to siden. Me stoppa midt oppå hemsedalsfjellet og pappa'n skulle ha et eller annet i bagasjerommet. Låste opp, la nøklene oppå en bag, fant det han skulle ha og smellte igjen lokket.

:hammer

Å der sto han å banna, mens jeg sto å holdt på å le meg skakk.....

Så ka gjør man da midt oppå fjellet?

Hiver ut setene, (det er en sånn x bak setet her og) brekker i stykker en sånn masonittplate og drar ut all bagasjen... plagg for plagg, fikk jo faen ikke ut en full bag. (me sto langs hovedveien å folk kikka veldig rart på oss...)

Så tilslutt fikk me øye på nøklene som lå helt bakerst, nådde dem jo fan ikke med handa....

Men fikk til slutt fiska dem ut med en pinne....

Gjekk det og..

 

Hehe...

 

Men går jo an å ta sine forhåndsregler da. Ha med en ekstra nøkkel som du legger i midtkonsollen, askebegeret, dørtrekket eller helst lomma til en passasjer som er til å stole på f.eks. Og så går det an å mekke seg en utløser for bagasjeromluka inni kupeen, enten elektrisk eller med vaier (hvis det ikke er det originalt, men da er det jo ikke noe problem likevel så...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår