Thundercat Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Se på denne,,,,,, Jeg har bare ett spørsmål Hvor dum er det egentlig mulig å bli??????? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19248825 Siter What goes around comes around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Se på denne,,,,,, Jeg har bare ett spørsmålHvor dum er det egentlig mulig å bli??????? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19248825 Har da vært diskutert før det der da...... Kan fungere på en bra sommerdag, men ikke i norge hvor vi har behov for regulering i forhold til innsugstemp. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 en nesten som all den derre SUPRE og PROFFE bilstereoen du finner på qxl også hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 "De fleste folk der kommer ind i bilen tror ikke det er en 1,5 motor. Har kørt fra en peugeot 306 3,0 uden problemmer efter at have den monteret." Er det bare jeg som aldri har hørt om peugeot 306 med 3,0 liters motor? Dette må vel være noe av det største bullshit jeg har sett!!! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Kanskje man skulle kommentert på auksjonen at dette bare er tull og vas, laget en egen Bilforumets Sannhetspatrulje:D som har som oppgave å avsløre svindel :pimp Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Kanskje man skulle kommentert på auksjonen at dette bare er tull og vas, laget en egen Bilforumets Sannhetspatrulje:D som har som oppgave å avsløre svindel :pimp Hehe, hadde jo vært fett det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 att d går ann. tror det ikke før jeg får de det... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Bilforumets Sannhetspatrulje Tidenes selvmotsigelse?:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det finnes faktisk Peugot 406 med 3.0 L motor, men den er meget sjelden. Ble faktisk forbikjørt av den i går nedover i okstad bakkene, det er en Coupè. Den bilen igjen ble "jaget" av en svart Ferrari Modena? Men uansett så er det produktet bare drit prat med en dårlig karakter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det finnes faktisk Peugot 406 med 3.0 L motor, men den er meget sjelden. Ble faktisk forbikjørt av den i går nedover i okstad bakkene, det er en Coupè. Den bilen igjen ble "jaget" av en svart Ferrari Modena?Men uansett så er det produktet bare drit prat med en dårlig karakter. Peugeot 406 med 3liter ja, men ikke 306 med 3liter.. Mye rart som blir solgt på qxl som lover det ene og det andre.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg