Gå til innhold

Post Bilde av ditt motor-rom!

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er mitt motor rom per i dag. Trengs en vask og litt opp pussing. For de som lurer er motoren en B19! B19 racing all the way!

 

P7260130.jpg

metalldeksel på kamreimen???

kanskje det ikke var b19a jeg hadde i min?

 

jeg hadde plastdeksel, gul-kork, etc.

giddet aldri å se hvilken mtoor jeg hadde.. bare gav vekk motor, bakaksle, mellomaksel og m45'en.

 

ellers folkens: skjerp dere, vask motor-rommet og de tankene!!

(ps. les i begynnelsen av threaden, når jeg fikk pes for mine skittne tanker, dvs. bilens tanker, ikke tanker i hodet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sundin:

Rå 240 du har!! Grommeste her virker det til!

Men har et spm: Hvor stort spjeldhus har du? Og hva bremser motoren?

 

Takk Texasboy :)

 

Har en helt standard 740 tic innsugsmanifold, og spjeldet har jeg ikke målt.. Er kanskje litt over 2"??

 

Motoren ble bremset med en E50 T3/4 stage 3 turbo på 1.7bar med litt lekkasje.. Gav da 393hk og 505Nm

 

Nå sitter det en E50 hybrid med stage 5 turbin, og grunnet større turbin blir det mindre baktrykk, så tipper effekten ligger på 410-420hk på 1.7bar nå

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Texasboy :)

 

Har en helt standard 740 tic innsugsmanifold, og spjeldet har jeg ikke målt.. Er kanskje litt over 2"??

 

Motoren ble bremset med en E50 T3/4 stage 3 turbo på 1.7bar med litt lekkasje.. Gav da 393hk og 505Nm

 

Nå sitter det en E50 hybrid med stage 5 turbin, og grunnet større turbin blir det mindre baktrykk, så tipper effekten ligger på 410-420hk på 1.7bar nå

Rått... Veldig rått.

Hva kostet motoren? Er blokka fylt?

Girkasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sundin: hvor har du gjort av ledninger/relèer?

skal du ha de skjult? ser jo fett ut, om de ikke er synlige.

 

Ledningene til frontlampene og blinkerene ligger inni skjermene, i beskyttelsesrør, og kommer opp rett under lampene.. Blir veldig cleant motorrom med alle ledninger skjulte!

Alle ledningene til motoren (sprut,innslag,lading++) kommer ut under innsuget, og blir forgrenet derfra med panserslanger og gjennomføringer mellom torpedoveggen..

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår